Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΛΑ.Ο.Σ.. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΛΑ.Ο.Σ.. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

"Δεν είναι πολίτες. Αυτοί είναι κομμουνιστές, δεν είναι πολίτες"

"Δεν είναι πολίτες. Αυτοί είναι κομμουνιστές, δεν είναι πολίτες". Αυτόν όρκισε σήμερα υπουργό ο Κάρολος Παπούλιας που πριν λίγες μέρες μας θύμισε "δακρυσμένος" πως πολέμησε τον φασισμό από τα γεννοφάσκια του.

...

"Τα χρόνια που ήταν ο Ιωάννης Μεταξάς πρωθυπουργός ήταν από τα καλύτερα χρόνια της Ελλάδας"

Την 28η Οκτωβρίου, επέτειο έναρξης του αντιφασιστικού αγώνα του Ελληνικού λαού και της υπεράσπισης της εθνικής ανεξαρτησίας του, ο Γιώργος Καρατζαφέρης την "τίμησε" επισκεπτόμενος το σπίτι του φασίστα δικτάτορα Μεταξά. Αυτόν τον φασίστα επέλεξε ο πρόεδρος της διεθνούς σοσιαλιστικής διεθνούς και παγκόσμιος διανοητής ΓΑΠ ως συνέταιρο για να ολοκληρώσει την αποστολή του. Τους βουλευτές του κόμματος αυτού του φασίστα όρκισε σήμερα υπουργούς ο Κάρολος Παπούλιας που πριν λίγες μέρες μας θύμισε "δακρυσμένος" πως πολέμησε τον φασισμό από τα γεννοφάσκια του.

...


Υπουργός Υποδομών στην κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας του Εθνικού Σωτήρα Λουκά Παπαδήμου είναι ο Μάκης Βορίδης. Ο κ. Βορίδης ανέκαθεν είχε μια αγάπη στις υποδομές και γι’ αυτό κυκλοφορούσε στο κέντρο της Αθήνας με τσεκούρι. Ας μην σπεύσουν οι κακοπροαίρετοι να τον κρίνουν για τις νεανικές του τρέλες – ποιος από εμάς δεν κυκλοφορούσε στα νιάτα του με τσεκούρι στην Ακαδημίας για να ανοίγει κεφάλια; (πιτσιρίκος)

Αυτόν τον φασίστα επέλεξε ο πρόεδρος της διεθνούς σοσιαλιστικής διεθνούς και παγκόσμιος διανοητής ΓΑΠ ως συνέταιρο για να ολοκληρώσει την αποστολή του. Τους βουλευτές του κόμματος αυτού του φασίστα όρκισε σήμερα υπουργούς ο Κάρολος Παπούλιας που πριν λίγες μέρες μας θύμισε "δακρυσμένος" πως πολέμησε τον φασισμό από τα γεννοφάσκια του.




ΓΑΠ: "Τα 'μαθες τα νέα, πατέρα; Διευρύνω, το σοσιαλιστικό χώρο, πατέρα!"

"Τα 'μαθες τα νέα, πατέρα; Διευρύνω, το σοσιαλιστικό χώρο, πατέρα! Και παίρνω μαζί μου, τους καλύτερους, πατέρα! Όλους τους "καθαρούς" Έλληνες και όλους τους πραγματικούς "πατριώτες", πατέρα! Πάμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τώρα, "χέρι-χέρι"... Έλα να τους ακούσεις, για να καταλάβεις, πατέρα..." (πηγή)

από
---

Κι ένα βιντεάκι που έκανα πριν 1,5 χρόνο, τότε που άρχισε να επισημοποιείται ο παράνομος έρωτας

- δωράκι στο νιόπαντρο ζευγάρι για να θυμούνται τα παλιά τους...





Για τον μουσικό σχολιασμό, θα πήγαινε και το τραγούδι "ποιός θα το πίστευε" αν ήμασταν ανυποψίαστοι... Επειδή όμως πολλοί θυμόμαστε ποιοί και γιατί προώθησαν το ΛΑ.Ο.Σ. στα πρώτα του χρόνια, προτίμησα το 'Ανθρωπάκι" (με την Ελένη Ροδά σε μουσική Γιώργου Ζαμπέτα και στίχους Διονύση Τζεφρώνη, 1973) ως πιο κατάλληλο, τώρα που το πράσινο αγάπησε -και δημοσίως- το μαύρο. Άλλωστε τα βιντεάκια που μοντάρισα από την Ελληνοφρένεια, ανθρωπάκια δείχνουν...



(πηγή)

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Βάστα Γιώργο!

Σαν σωστός πατριώτης δεν μπορώ παρά να βροντοφωνάξω στον Γιώργο, την Ντόρα και τον άλλο Γιώργο… Βαστάτε! Βέβαια ο δεύτερος Γιώργος είναι και κωλοτούμπας και δεν ξέρω τι θα κάνει. Στην πρώτη φάση πάντως έβαλε πάνω από όλα την πατρίδα και το ψήφισε το μνημόνιο. Λέτε να μας πουλήσει τώρα και να περάσει με την πλευρά των ανεύθυνων; Δεν νομίζω να βάλει την καριέρα του πάνω από την πατρίς… Άλλωστε όπως λέει και ο Άδωνις, χάρη σε αυτόν παίρνουμε συντάξεις και μισθούς. Θα μας τους κόψει τώρα;





- κείμενο και αφίσες από AntistaChef

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Στιφάδο Καρατζαφέρη

του AntistaChef
του Θανάση Καρτερού
από την Αυγή

Πατριωτική και υπεύθυνη βρίσκει τη στάση του Καρατζαφέρη απέναντι στο Μνημόνιο ο Γιώργος Παπανδρέου. Και δεν δίστασε να ανακοινώσει χτες στη Βουλή ότι βαθμολογεί το ΛΑΟΣ με πατριωτικό άριστα, επιδεικνύοντας για άλλη μια φορά την προσήλωσή του σε αρχές, αλλά και την αναμφισβήτητη πολιτική του ευφυΐα.

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

H Boυλή, η (ακρο)δεξιά και η αριστερά

(πηγή)
του Δημοσθένη Παπαδάτου - Αναγνωστόπουλου
από REDNotebook 1/6

Εξηγώντας την υποτιθέμενη αντικαπιταλιστική πολιτική στροφή του γαλλικού Εθνικού Μετώπου, ο Συλβάν Κρεπόν σημειώνει σε άρθρο του που φιλοξένησε πρόσφατα το Red Notebook: «[Αν και μιλά αντικαπιταλιστικά], παρόλα αυτά [το Μέτωπο] κινείται ακόμη περισσότερο στην ακροδεξιά, στον βαθμό που εγγράφεται εκτός του πολιτικού παιχνιδιού και κάθε συγκεκριμένης δημοκρατικής προοπτικής» (η υπογράμμιση δική μου).

Ο Κρεπόν αναφέρεται στην απόρριψη, εκ μέρους του Μετώπου, της αντίθεσης δεξιάς - αριστεράς, στην προσπάθειά του να αυτοπροβληθεί ως anti-party party (κόμμα του αντικομματισμού), που βρίσκεται πέρα από τις κλασικές ιδεολογικές και πολιτικές διαιρέσεις και τοποθετείται πάνω στη δική του διαχωριστική γραμμή: αυτήν ανάμεσα στους υπερασπιστές της εθνικής ταυτότητας και το «σύστημα». Ως «σύστημα» δεν κατονομάζεται βέβαια ο τρόπος παραγωγής, ποιοι και πώς κερδίζουν ή χάνουν από αυτόν, αλλά οι «κοσμοπολίτες» και οι διεθνείς οργανισμοί.

Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Ο «ακροδεξιός μεσαίος χώρος»

του AntistaChef
του Νίκου Φίλη
από τα "Ενθέματα" 
της Κυριακάτικης Αυγής

Την περασμένη Τρίτη παρουσιάστηκε, στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ, το βιβλίο του Δημήτρη Ψαρρά Το κρυφό χέρι του Καρατζαφέρη. Η τηλεοπτική αναγέννηση της ελληνικής ακροδεξιάς (εκδ. Αλεξάνδρεια), μια σπουδαία μελέτη, που φέρνει στο φως πληθώρα στοιχείων και προσφέρει ερμηνευτικά σχήματα για την κατανόηση της πορείας του ΛΑΟΣ, στο πλαίσιο της διεθνούς συζήτησης για την ακροδεξιά. Το βιβλίο παρουσίασαν ο Αλέκος Αλαβάνος, η Βασιλική Γεωργιάδου, η Θάλεια Δραγώνα, ο Θανάσης Κούρκουλας και ο Νίκος Φίλης, του οποίου και δημοσιεύουμε την ομιλία.
“ΕΝΘΕΜΑΤΑ”

Το εκκρεμές του Καρατζαφέρη: Ακροδεξιά και Μνημόνιο

Το τεκμηριωμένο βιβλίο του Δημήτρη Ψαρρά, που παρουσιάζουμε σήμερα, είναι ιδιαίτερα επίκαιρο. Δεν καταγράφει μια ιστορία που τελείωσε, αλλά ένα φαινόμενο που, όπως ο Ιανός, προσλαμβάνει πολλά και διαφορετικά πρόσωπα. Πρόκειται για το φαινόμενο του λαϊκισμού, ακριβέστερα του ακροδεξιού λαϊκισμού.

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Παιχνίδια με την ακροδεξιά

(πηγή)
του Νίκου Κιάου
από την Ελευθεροτυπία

Τι γίνεται με την ακροδεξιά στη χώρα μας και σε άλλες χώρες της Ευρώπης; Αλλού δημοσκοπικά κι αλλού και εκλογικά σημειώνει άνοδο.

Το επισήμανε το περασμένο Σάββατο ο Χάρης Γολέμης, διευθυντής του Ινστιτούτου «Νίκος Πουλαντζάς», στο διεθνές συνέδριο που οργάνωσαν στην Αθήνα το Κόμμα της Ευρωπαϊκής Αριστεράς, ο Συνασπισμός, το Δίκτυο Transform και το Ινστιτούτο. Το θέμα του συνεδρίου ήταν «Δημόσιο χρέος και πολιτικές λιτότητας στην Ευρώπη.Η απάντηση της Ευρωπαϊκής Αριστεράς». Ωστόσο μέσα στην κρίση δείχνει να εμφανίζεται και το φαινόμενο αυτό, της ανόδου της ακροδεξιάς.

Εντυπωσιακή είναι η εικόνα που δίνουν οι δημοσκοπήσεις στη Γαλλία εν όψει των προεδρικών εκλογών. Η Μαρίν Λεπέν, κόρη του Ζαν-Μαρί Λεπέν, εμφανίζεται είτε να προηγείται με 23% είτε να περνάει οπωσδήποτε στο δεύτερο γύρο υποσκελίζοντας τον Νικολά Σαρκοζί. Ανοδο δείχνουν οι ακροδεξιοί και σε Φινλανδία, Αυστρία, Δανία, Σλοβακία, Ολλανδία, ενώ στην Ουγγαρία βρίσκονται στην κυβέρνηση, μετά την περιπέτεια της χώρας με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο από την προηγούμενη κυβέρνηση. Στην Ιταλία συμπλέουν με τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι και στην Ισπανία, χωρίς ξεχωριστή δική τους πολιτική έκφραση, κινούνται μέσα στο πλαίσιο του Λαϊκού Κόμματος (Φρανκιστές κ.λπ.), το οποίο δημοσκοπικά βρίσκεται μπροστά από τους Σοσιαλιστές, που κυβερνούν.

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Το διπλό πρόσωπο του ΛΑ.Ο.Σ. και της ακροδεξιάς

του Κωνσταντίνου Ζαγάρα 
από την Αυγή

Το φαινόμενο της ακροδεξιάς στην Ελλάδα και ο ρόλος της τηλεόρασης στην αναγέννηση της, καθώς και το περιεχόμενο της πολιτικής ατζέντας του ΛΑΟΣ και του αρχηγού του, απασχόλησαν την εκδήλωση στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ το βράδυ της Τρίτης, με αφορμή την έκδοση του βιβλίου του Δημήτρη Ψαρρά “Το κρυφό χέρι του Καρατζαφέρη” (εκδ. Αλεξάνδρεια).

Η “μετάλλαξη” και οι ελιγμοί του ΛΑΟΣ, που τον κάνουν να μοιάζει με έναν, πολιτικο-ιδεολογικού τύπου, “Δούρειο Ίππο”, η ιστορική διαδρομή της ακροδεξιάς στη χώρα μας, οι κοινωνικές αναφορές και οι ομοιότητες του ΛΑΟΣ με άλλες οργανώσεις και κόμματα του ίδιου πολιτικού φάσματος στην Ελλάδα και την Ευρώπη, είναι τα θέματα που αναπτύσσει με επιστημονικό και τεκμηριωμένο τρόπο στο βιβλίο του ο δημοσιογράφος και μέλος της ερευνητικής ομάδας “Ιός” Δ. Ψαρράς. Τα ζητήματα και τα ερωτήματα που θέτει στο εγχειρίδιό του ο συγγραφέας, ανέπτυξαν οι ομιλητές της εκδήλωσης, όλοι τους “θύματα” με έμμεσο ή άμεσο τρόπο ακροδεξιών επιθέσεων.

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Πικρά μαθήματα από την Ιαπωνία

Tomorrow sun rising, fragocomics από Cartoon Movement
από την Αυγή
  
Πέρυσι, μεσούσης της κρίσης, ενεργοποιήθηκε στην Ε.Ε., αλλά και στην Ελλάδα, το λόμπι της πυρηνικής ενέργειας. Προπαγανδίζει ότι η πυρηνική ενέργεια είναι φτηνή και καθαρή. Βεβαίως διαστρέφει την αλήθεια, διότι η κατασκευή πυρηνικού εργοστασίου είναι πανάκριβη υπόθεση, που συνήθως δεν ξεχρεώνεται από τη "φτηνή" πυρηνική ενέργεια. Ως προς το "καθαρή", ακόμη κι αν δεν ζούμε με τον φόβο του Τσέρνομπιλ, υπάρχει πάντοτε η τεράστια επιβάρυνση από τον ενταφιασμό των αποβλήτων. Η συζήτηση έχει φτάσει στο... Διάστημα, με μελλοντολογικά πρότζεκτ για χωματερές πυρηνικής ενέργειας.

Προβάλλεται επίσης και το επιχείρημα ότι η τεχνολογία έχει προχωρήσει σε μεγάλα επιτεύγματα ως προς την ασφάλεια. Αυτή την πεποίθηση τη διαλύει η φρικτή εμπειρία της Ιαπωνίας, όπου στις προβλεπόμενες πιέσεις του σεισμού προστέθηκαν οι απρόβλεπτες επιπτώσεις από το τσουνάμι.

Τα πυρηνικά είναι φίλοι μας

από AntistaChef
από την Αυγή

Μέχρι τώρα τον γνωρίζαμε για τις προοδευτικές, για τις δημοκρατικές του απόψεις, με ειδικότητα το μεταναστευτικό ζήτημα. Πρόσφατα είπε να ανοίξει τους ορίζοντές τους στα περί ενέργειας. Ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ., κος Καρατζαφέρης, σε ερώτηση του προς τον πρωθυπουργό έθεσε το θέμα της πυρηνικής ενέργειας, με βασικό επιχείρημα πως ο αιώνιος εχθρός, οι Τούρκοι, “προγραμματίζουν στο προσεχές μέλλον να καλύψουν μέρος των ενεργειακών τους αναγκών με τη χρήση πυρηνικής ενέργειας. Εξ αυτού του γεγονότος, η Ελλάδα κινδυνεύει να βρεθεί σε 'πυρηνικό κλοιό', υφιστάμενη τους επικαλούμενους -από τους πολέμιους της πυρηνικής ενέργειας- κινδύνους, χωρίς να αποκομίζει τα αντίστοιχα οφέλη”. 

Ο κος Καρατζαφέρης συνέχισε τονίζοντας πως πρόκειται "για μια οικονομικά συμφέρουσα, μεσοπρόθεσμα, και φιλική προς το περιβάλλον μορφή ενέργειας"

Και γι’ αυτό ανεβαίνει το Λάος

το όραμα του ΛA.Ο.Σ. για την Ελλάδα

Ο Παπαχελάς είναι ο κυριλέ εκπρόσωπος του καρατζαφερισμού, που είναι το κυριλέ ρεύμα εκπροσώπησης των λαθρο-ναζιστών, Άδωνι, Πλεύρη και τα ρέστα. Αυτός λοιπόν ο “καθωσπρέπει” έγραψε πρόσφατα ένα άρθρο με τον τίτλο “Γιατί ανεβαίνει το Λάος“. Δεν θα το σχολιάσω, γιατί το κάνει πολύ καλά ο Πιτσιρίκος. Απλώς θα προσθέσω και εγώ άλλο ένα επιχείρημα σε αυτά του κυρίου Παπαχελά.

Το Λάος “ανεβαίνει” γιατί ικανοποιεί και τους εθνικιστές-ρατσιστές, αλλά και τους φανατικούς αντιεθνικιστές. Πως είναι δυνατόν; Έτσι: Eίναι το μόνο κόμμα που υποστηρίζει ενεργά την κατασκευή πυρηνικών εργοστασίων στην Ελλάδα. Έχει κάνει μάλιστα και επερώτηση στη βουλή χαϊδεύοντας τα αυτιά διάφορων ηλιθίων ότι θέλει να κάνει τη χώρα πυρηνική δύναμη για να μην μείνει πίσω από τις μαλακίες κάποιων γειτόνων μας.

Όλοι καταλαβαίνουμε ότι αν γίνονται αυτά τα τραγικά στην Ιαπωνία με τον σταθμό Φουκουσίμα,  …τι θα γίνει στην Ελλάδα σε αντίστοιχη περίπτωση. Ως γνωστόν ένα σοβαρό πυρηνικό ατύχημα μπορεί να εξαφανίσει από τον χάρτη, χιλιάδες ανθρώπους να ερημώσει τεράστιες περιοχές και να υποθηκεύσει το μέλλον πολλών γενεών. Με δεδομένο το μικρό μέγεθος της χώρας μας και τον πληθυσμό της ένα ατύχημα θα μπορούσε και να εξαφανίσει σύσσωμο το ελληνικό έθνος. 

Συνεπώς ο Καρατζαφέρης είναι ο μόνος που διατίθεται να απαλλάξει ταυτοχρόνως και τον ταλαιπωρημένο τόπο μας από τον πληθυσμό του και τους έλληνες οριστικά από τα βάσανα τους. Έτσι από την εθνικιστική του τύφλωση, ο εθνικιστής φτάνει να γίνεται ο πιο συνεπής καταστροφέας του έθνους του. Αν και η ιστορία δείχνει ότι αυτό είναι συνηθισμένο.



.-.-.-.-.-.-.-.-.-.



Ο παραπάνω χάρτης (τον είχα βρει εδώ http://techiechan.com/wp-content/uploads/2011/02/zumbeispiele.jpg) δεν είναι παρά μια απλή μεταφορά του χάρτη των περιοχών που έγιναν περιοχές θανάτου για χιλιάδες χρόνια γύρω από το Τσερνομπίλ, πάνω στον χάρτη της Ελλάδας... Για να καταλαβαίνουμε για τι τάξης έγκλημα μιλάνε τα ζόμπι του πυρηνικού λόμπι και ο Καρατζαφύρερ.

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Μην αγοράζετε τις εφημερίδες των νταβατζήδων!

Γιατί δεν ανεβαίνει το ΛΑΟΣ

του Πιτσιρίκου

Διάβασα το άρθρο του Αλέξη Παπαχελά στην «Καθημερινή» για το ΛΑΟΣ και τον Καρατζαφέρη και έβγαλα μερικά ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Το άρθρο έχει τον τίτλο «Γιατί ανεβαίνει ο ΛΑΟΣ». Το πρώτο συμπέρασμα είναι πως το ΛΑΟΣ δεν ανεβαίνει. Αν το ΛΑΟΣ ανέβαινε, δεν θα χρειαζόταν να γράψει αυτό το άρθρο ο κ. Παπαχελάς.

Το άρθρο του κ. Παπαχελά για το ΛΑΟΣ έρχεται μια ημέρα μετά τη δημοσκόπηση της Public Issue για τον ΣΚΑΙ και την «Καθημερινή». Στη δημοσκόπηση το ΛΑΟΣ παρουσιάζεται να συγκεντρώνει ποσοστό 9%.

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Σιωπή: προϋπόθεση για συναίνεση;

σκίτσο του Κalio
από την Αυγή

“Όταν ο πρωθυπουργός της χώρας βρίσκεται στην Ευρώπη για εθνική αποστολή, πρέπει να σιωπούμε” δήλωσε χθες ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ στη Βουλή. Και ο κ. Πάγκαλος πήρε την πάσα για να σχολιάσει ότι “οι δύσκολες στιγμές επιτάσσουν να συνταχθούμε με το καλώς εννοούμενο συμφέρον της χώρας”.

Βρίσκεται ο πρωθυπουργός σε εθνική αποστολή στις Βρυξέλλες; Κάθε συμμετοχή στο Συμβούλιο Κορυφής μπορεί να θεωρηθεί εθνική αποστολή. Να υποθέσουμε ότι κάθε τρεις μήνες επιβάλλεται αναστολή στην ελευθερία έκφρασης; Χθες ποιο ήταν το διακύβευμα για το οποίο εμείς, οι περιλειπόμενοι εν Αθήναις, οφείλουμε να σιωπούμε; Ποιο είναι, άραγε, το καλώς εννοούμενο συμφέρον της χώρας; Να υποθέσουμε ότι υπάρχει και το κακώς εννοούμενο εθνικό συμφέρον, το οποίο κάποιοι υπηρετούν, προφανώς, στην Αθήνα;

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Ρατσιστικό παραλήρημα ΝΔ, ΛΑΟΣ

Σταμάτησαν την απεργία πείνας


Η κυβέρνηση δεσμεύτηκε να τους δώσει «καθεστώς ανοχής» αορίστου χρόνου με δικαίωμα στην εργασία και χορήγηση ταξιδιωτικών εγγράφων


από τον Ριζοσπάστη

Εληξε χτες το βράδυ η απεργία πείνας των 300 μεταναστών του Μεγάρου «Υπατία», που βρισκόταν στην 44η μέρα, ύστερα από τη δέσμευση της κυβέρνησης απέναντί τους ότι με Υπουργική Απόφαση θα τους εντάξει σε «καθεστώς ανοχής» χωρίς αναφορά στο χρόνο διάρκειάς του, θα τους χορηγήσει ταξιδιωτικά έγγραφα και άδεια εργασίας και θα μειώσει τον προαπαιτούμενο χρόνο διαμονής μεταναστών χωρίς χαρτιά - ώστε να τους χορηγηθεί ειδική άδεια διαμονής - από τη 12ετία που ισχύει σήμερα, στην 8ετία.

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Ασυλαίοι θεοί

σκίτσο του Στάθη από την Ελευθεροτυπία
του Παντελή Μπουκάλα
από την Καθημερινή

Aπό ένα κόμμα που, μάλλον καταχρηστικά, έχει τον σταυρό στο λάβαρό του και την Ορθοδοξία στον τίτλο του θα περίμενε κανείς, αν ζούσε εκτός του κόσμου τούτου, φιλαλληλία, αχρωμάτιστη και άνευ εθνοφυλετικών προτιμήσεων και όχι κυνισμό. Αλλά και ο κυνισμός μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμος καμιά φορά (εν προκειμένω του κ. Καρατζαφέρη, ο οποίος, στα δικά του Eλληνικά, είπε ότι ενδεχόμενος θάνατος απεργού πείνας «θα αποτελέσει χρυσή λαβίδα» για διάφορους «κακούς», συγχέοντας τη «χρυσή ευκαιρία» με τη «λαβή») και ο πραγματισμός, επίσης, του κ. Βενιζέλου και του κ. Καστανίδη, που δήλωσαν ότι δεν πρέπει να υπάρξει νεκρός.

Εφ’ όσον τα επιχειρήματα της ευαισθησίας δεν συγκινούν, εφ’ όσον ο βουβός λόγος των απεργών πείνας δεν ακούγεται, ας ακουστούν έστω οι «ρεαλιστές». Κι ας δοθεί λύση, την ακρότατη έστω στιγμή.

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

...και πίνω γκίνες...

του Στάθη

Εφριτταν οι παρθένες πέννες με την ανάρτηση πανώ στην Ακρόπολη.

Κι ωρύονταν για την «εικόνα της χώρας που αμαυρώνεται». Τώρα που τα πανώ «έγειραν» τον Πύργο της Πίζας, τσιμουδιά οι παρθένες (και πρόθυμες να προσυπογράφουν Μνημόνια και Σχέδια Ανάν) πέννες.

Ομως, πριν «βεβηλωθεί» η Ακρόπολη, ο Πύργος του Αϊφελ, το Μπιγκ Μπεν, το Κολοσσαίον και όλα σχεδόν τα μνημειακά εμβλήματα της γηραιάς Ευρώπης έχουν κατά καιρούς επίσης «βεβηλωθεί» με συνθήματα και πανώ πολιτών που διαμαρτύρονται ή αγωνίζονται.

Κι αυτό το γνώριζαν οι παρθένες πέννες, δουλειά τους όμως είναι να ψεύδονται. Διότι αν τυχόν αναρτηθούν και πάλι συνθήματα στην Ακρόπολη και πάλι οι παρθένες πέννες θα ωρύονται, κάνοντας πάλι ότι δεν γνωρίζουν, διότι όχι μόνον ψεύδονται, αλλά διότι η δουλειά της προπαγάνδας είναι να επαναλαμβάνει τα ψέματα.

Τέλος, το έχουμε πει και θα το ξαναπούμε: ο Παρθενώνας είναι ο ίδιος δήλωση της δημοκρατίας για ισονομία και ισηγορία. Δεν τον προσβάλλουν τα πανώ και τα συνθήματα, αλλά οι παρθένες πέννες με τα ψεύδη και την προπαγάνδα τους. 

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Η ακροδεξιά απειλή και το ΛΑ.Ο.Σ.

(πηγή)
του Αλέξανδρου Κεσσόπουλου
από τα Ενθέματα

Μετά την απροσδόκητη εκλογική άνοδο της Χρυσής Αυγής στον Δήμο της Αθήνας, θεωρώ απαραίτητη μια προσπάθεια ερμηνείας της απήχησης του ακροδεξιού λόγου στην ελληνική κοινωνία και της δυναμικής των πολιτικών οργανώσεων που τον εκφράζουν. Μια τέτοια προσέγγιση της συγκυρίας στη χώρα μας παρουσιάζει ορισμένες θεωρητικές δυσκολίες, καθώς στο πλαίσιο της σύγχρονης πολιτικής επιστήμης έχουν δοθεί δεκάδες ορισμοί της έννοιας «άκρα δεξιά». Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι από τα τέλη της δεκαετίας του 1960 παρουσιάσθηκε μια νέα, πιο ήπια, εκδοχή του ακροδεξιού φαινομένου σε σχέση με τον Μεσοπόλεμο, που κατέστησε ασαφή τα κριτήρια με βάση τα οποία εντάσσεται ένας πολιτικός χώρος στην άκρα δεξιά.(1)

Κυριακή 16 Μαΐου 2010

ΠΑ.ΣΟ.Κ. - ΛΑ.Ο.Σ. στην εξουσία


Για τον μουσικό σχολιασμό, θα πήγαινε και το τραγούδι "ποιός θα το πίστευε" αν ήμασταν ανυποψίαστοι... Επειδή όμως πολλοί θυμόμαστε ποιοί και γιατί προώθησαν το ΛΑ.Ο.Σ. στα πρώτα του χρόνια, προτίμησα το 'Ανθρωπάκι" (με την Ελένη Ροδά σε μουσική Γιώργου Ζαμπέτα και στίχους Διονύση Τζεφρώνη, 1973) ως πιο κατάλληλο, τώρα που το πράσινο αγάπησε -και δημοσίως- το μαύρο. Άλλωστε τα βιντεάκια που μοντάρισα από την Ελληνοφρένεια του τελευταίου διμήνου, ανθρωπάκια δείχνουν...