Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Δεν ξεχνάμε!

από AntistaChef

8 σχόλια:

  1. Οχι! ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ! Με τίποτα! Είναι θέμα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα χειρότερα έρχονται, τα καλλίτερα πέρασαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://kostasxan.blogspot.com/2011/08/blog-post_1088.html


    Με «στρατιωτικό νόμο» ετοιμάζεται η κυβέρνηση να ανακόψει το ογκούμενο κύμα κοινωνικής οργής και αγανάκτησης που εκδηλώνεται για τα πρωτοφανή στα παγκόσμια χρονικά μέτρα λιτότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΡΩΜΟΞΥΛΟ ΑΠΟ ΤΑ Υ.Α.Τ. ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΙ ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΛΥΠΗΤΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΤΑ ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ 'ΑΚΡΑΡΙΣΤΕΡΑ', ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΝΤΑΚΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΥΘΜΕΝΗ ΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΣΟΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΩΝΤΑΣ ΤΑ 'ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΙΚΑ' ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ - ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ - ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΠΑΤΣΟΣ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΡΟΠΑΛΙΑ ΚΛΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ ΚΑΝΕΙ 'ΤΡΙΒΟΥΛΙΔΙΑ' ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ... 'ΚΥΡΙΟΥ' ΟΠΕΡΑΤΕΡ ΚΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ... ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΑ Ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΤΟΥ; 'ΟΧΙ' ΒΕΒΑΙΑ. ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΑΠΙΑ, ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΗ, ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΙΚΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ 'ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΕΣ' ΕΙΣ ΒΑΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΝ, ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΟΡΚΙΣΘΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ 'ΔΗΘΕΝ' ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΞΕΦΟΥΡΝΙΖΟΥΝ 'ΨΕΜΑΤΑ' ΚΑΙ ΣΩΡΕΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ..., ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΣΥΜΠΛΟΚΩΝ ΜΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν είσαι μπάτσος βρε ανώνυμε, να καταλάβω την γελοιότητα του κειμένου σου, την αγέλη σου υπερασπίζεσαι. Αν όμως δεν είσαι και γράφεις αυτά κάτω από μια τέτοια ανάρτηση, θες ψυχίατρο ρε φίλε. ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΔΗΛΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΔΑΝΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
    Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΑΝΕΙΩΝ ΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΑΝΕΙΩΝ SMART ΔΑΝΕΙΩΝ. Είμαι πολύ χαρούμενος σήμερα και
    Ο ΘΕΟΣ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΑΝΕΙΩΝ SMART ΔΑΝΕΙΩΝ.
    ,
    Το όνομά μου είναι Margarida maria Είμαι από την πόλη Abrantes στην Πορτογαλία
    Είμαι παντρεμένος, έχω ψάξει για μια γνήσια εταιρεία δανείου για το
    τους τελευταίους 5 μήνες, για να αγοράσει ένα σπίτι
    όλα πήρα ήταν μια δέσμη απάτες που με έκανε να τους εμπιστευτώ και στο τέλος
    της ημέρας, πήραν τα λεφτά μου χωρίς να δώσουν τίποτα σε αντάλλαγμα, όλα
    η ελπίδα μου χαθεί, έχω μπερδεμένη και απογοητευμένη, ποτέ δεν ήθελα να
    έχουν τίποτα να κάνει με εταιρείες δανείων στο διαδίκτυο, έτσι πήγα να
    δανειστεί κάποια χρήματα από ένα
    φίλε, της είπα όλα αυτά που συνέβη και είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει, αυτό
    ξέρει μια εταιρεία δανείου που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό του δανείου
    που χρειάζομαι από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, ότι πήρε μόλις ένα
    δανείου από αυτούς, με διευθύνει για το πώς να υποβάλει αίτηση για το δάνειο, έκανα
    όπως ακριβώς μου είπε, έχω εφαρμόσει μαζί τους
    Email: (davidsmartloancompany1@gmail.com) Ποτέ δεν πίστευα, αλλά προσπάθησα και
    στο δικό μου
    η μεγαλύτερη έκπληξη πήρα το δάνειο μέσα σε 24 ώρες, δεν μπορούσα να πιστέψω,
    είμαι ευτυχισμένος και πλούσιος πάλι και ευχαριστώ τον Θεό που το δάνειο αυτό
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτές τις απάτες σε όλα τα μέρη,
    παρακαλώ συμβουλεύω όλους εκεί έξω που έχουν ανάγκη δανείου για να πάει για
    (davidsmartloancompany1@gmail.com) δεν θα σας απογοητεύσουν ποτέ, και
    η ζωή σας θα αλλάξει όπως η δική μου.Παρακαλώ επικοινωνήστε David έξυπνα δάνεια
    Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ σήμερα και πάρτε το δάνειό σας από αυτούς, ο Θεός ευλογεί τον Δαβίδ έξυπνο δάνειο
    εταιρεία για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
     Βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσει με το David smart Loan για το δάνειό σας επειδή πήρα το δικό μου
    δανείου με επιτυχία από αυτή την εταιρεία χωρίς άγχος...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή