Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Mανώλης Γλέζος : Aγαπητέ Κάρολε...

Εν πλώ στο Αιγαίο
24 Ιουλίου 2011
 
Προς 
τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
 
Αγαπητέ Κάρολε 
Η τιμή στο θεσμό της προεδρίας, καθώς και η φιλία η οποία μας συνδέει, με εμπόδισαν να εκφράσω την αντίθεσή μου, σε μια εκδήλωση για την αποκατάσταση της δημοκρατίας, η οποία τελείται σε εποχή υποτέλειας, μειοδοσίας και υπονόμευσης της ίδιας της Δημοκρατίας.

Τελικά, προτίμησα και πραγματοποιώ ένα ταξίδι μνήμης στα νησιά της εξορίας των Ελλήνων, οι οποίοι αγωνίστηκαν για να απαλλαγεί η πατρίδα από την αντιδημοκρατική, στρατιωτική δικτατορία.

Με την ελπίδα εορτασμού μιας πραγματικής δημοκρατίας
 
Σε χαιρετώ
Μανώλης Γλέζος


πηγή: Naxos Fan

4 σχόλια:

  1. Κε Γλέζο,

    είμαι Έλληνας του εξωτερικού που γύρισα στην Ελλάδα μετά απο 25 χρόνια και θά ήθελα να σας ζητήσω μια χάρη...σαν μικρό εορτασμό της Δημοκρατίας εδώ σε αυτό το μπλόγκ... να μας πείτε την δική σας ΄μικρή΄ιστορία της Δημοκρατίας...κάτι που θα δώσει σε όλους εμάς κουράγιο για ξεπεράσουμε αυτό που γίνεται τώρα στην Ελλάδα..

    Θέλετε να μας διηγηθείτε πως σας γεννήθηκε η ιδέα για να κατεβάσετε την σβάτσικα απο την Ακρόπολη;

    Και κατά τη γνώμη μου το πιό σημαντικό...το πως σκεφτήκατε και πως πράξατε για να κάνετε την ιδέα, το όνειρο της Ελληνικής σημαίας να κυματίζει στην Ακρόπολη, πραγματικότητα;

    Πιστεύω οτι εμείς οι νεώτεροι χρειαζόμαστε να ακούσουμε, ειδικά σε αυτούς τους καιρούς που ζούμε τώρα, πως οι ιδέες, τα όνειρα, γίνονται πραγματικότητα..πως σκεφτήκατε, τι νοιώσατε που σας έκανε εσάς απο όλους τους Αθηναίους να τολμήσετε αυτό που όλοι ήθελαν και κανένας άλλος δεν τολμούσε;

    Είμαστε απο διαφορετικό ιδεολογικό χώρο, αλλά πιστεύω οτι και οι δύο ανήκουμε στην ίδια παράταξη..σε αυτήν που λέγεται Ελλάδα..

    Σας ευχαριστώ
    Κώστας Λαμπρόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Κώστα ρίξε μια ματιά εδώ εδώ

    Στο τέλος της ανάρτησης υπάρχει σε pdf ολόκληρο το βιβλίο του Λάκη Σάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πιστευω οτι με αυτη τη δήλωση ο ΜΑΝΩΛΗΣ ξανανεβασε τη σημαία της Λευτεριάς. Απο την άλλη δεν μπορει ο κ.Καρολος Παπούλιας να εκμεταλευετε τον σεβασμό που έχουμε προς τον Θεσμό του Προέδρου της Δημοκρατίας,τουλάχιστον οσοι όσοι παλεψαμε γι αυτον.Πόσοι Ανθρωποι περασαν απ τα ξερονήσια του φασισμού και κατάφεραν την πτώση του καθώς και περισσότερα Δικαιώματα για τους ¨ελληνες.Ο Λαός αυτος έχει δείξει την ευαισθησία του σε στιγμές που αποτελεσαν πρωτοπορεία για όλους τους υπόλοιπους Λαούς.Ακόμα και οι Αριστεροί Αγωνιστές ηταν αυτοί που πρωτοι στην Ευρώπη καταδικασαν μεσα απ τα ξερονήσια την επεμβαση στην Τσεχοσλοβακία.Η ιστορία των παπανδρεου,αρχιζει πλεον και ξεδιπλώνεται.Ο παπους γιώργος ηταν μεγας αντικομμουνιστης.Ο γιος ανδρεας,καταφερε κι εστειλε χιλιαδες αγωνιστες στον καναπε. Κι ο σημερινος ξεπουλάει ολες τις θυσίες και τις κατακτήσεις που προέκυψαν απ την αυταπάρνηση Αγωνιστων σαν τον ΜΑΝΩΛΗ και θα τολμήσω ,σαν τον ΤΑΣΟ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟ Και χιλιάδες αλλους.ΜΑΝΩΛΗ είσαι το φωτεινό παράδειγμα ακόμα και της γενιας των δικών μας παιδιων.ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΔΑ.ΖΗΤΩ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω να καταθέσω για τον ισχυρό DR WALE που έσωσε τη σχέση μου. Πρέπει να είμαι ένας από τους λίγους που δεν έχουν κανένα πρόβλημα να δείξω και να πω σε κάποιον πόσο ευγνώμων είμαι που κάνω τη Σχέση μου μια μελωδική και ομαλή Σχέση. Προσπάθησα να είμαι πιο θετική για τη σχέση μου με τον φίλο μου, φαίνεται ότι μου πήρε για πάντα. Μια άλλη κυρία πήρε τον αρραβωνιαστικό μου από κοντά μου και μετακόμισαν και οι δύο. Έκλαψα και τον έψαξα να επιστρέψει αλλά αρνήθηκε να δεχτεί τις κλήσεις μου ούτε να επιστρέψει τα μηνύματά μου. Ο φίλος μου μου σύστησε έναν ισχυρό ξόρκι που ονομάζεται DR WALE, ο οποίος με βοήθησε να κάνω ένα πολύ δυνατό ξόρκι αγάπης που έφερε πίσω τον αρραβωνιαστικό μου μέσα σε λίγες εβδομάδες. Έμεινα έκπληκτος και έκπληκτος όταν ο αρραβωνιαστικός μου τηλεφώνησε να με παρακαλέσει για συγχώρεση και όλα αυτά εξαιτίας του ισχυρού ξόρκι αγάπης του DR WALE. Μην παραλείψετε να επικοινωνήσετε με τον DR WALE με τους ακόλουθους τρόπους εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα γάμου ή σχέσης. Τα στοιχεία επικοινωνίας του, μπορείτε επίσης να τον καλέσετε ή να του γράψετε μέσω WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή