Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Φουσκωτοί με λοστούς σε συνεργασία με τους μπάτσους (video + νέα φωτό)


από



Βίντεο με τη σύλληψη του στελέχους του ΝΑΡ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Σήφη Καυκαλά, αγωνιστή του αντιδικτατορικού αγώνα, στην πλ. Συντάγματος, στην απεργία της 28ης Ιούνη 2011. www.narnet.gr

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ τους μπάτσους που πετάνε κοτρώνες στους διαδηλωτές 

και ΦΟΥΣΚΩΤΟΥΣ ΜΕ ΣΙΔΕΡΑ ΚΑΙ ΛΟΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΟΥΤΣΗ


Κουκουλοφόροι και αστυνομικοί στο Σύνταγμα by News247


από



φωτογραφίες από zougla.gr
(πηγή)
gbbgbv

2 σχόλια:

  1. δείτε επίσης
    28/9
    http://www.youtube.com/watch?v=0yMFwC58S8U

    29/9
    http://www.youtube.com/watch?v=CnvnAYwHHa4

    από την ομάδα InformationLibre (http://www.youtube.com/user/informationlibre)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σε όλους!
    Είμαι η Ήρα, που ζει σήμερα στην Πάτρα της Ελλάδας. Είμαι μια χήρα αυτή τη στιγμή με δύο παιδιά και ήμουν κολλημένη σε μια οικονομική κατάσταση τον Απρίλιο και έπρεπε να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων τόσο ιδιωτικές όσο και εταιρικές, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες μείωσαν την πίστωση μου. Αλλά όπως ο Θεός θα το είχε, εισήγαγα σε μια συνεταιριστική επιχείρηση από έναν άνθρωπο του Θεού έναν δανειστή ιδιωτικού δανείου ο οποίος μου έδωσε δάνειο 80.000 ευρώ και σήμερα είμαι ιδιοκτήτης επιχείρησης και τα παιδιά μου το κάνουν καλά αυτή τη στιγμή, πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε επιχείρηση για να εξασφαλίσετε ένα δάνειο χωρίς εγγύηση, χωρίς πιστωτική επιταγή, χωρίς συνυπογράφο με μόνο επιτόκιο 2% και καλύτερα σχέδια αποπληρωμής και χρονοδιάγραμμα. Επικοινωνήστε με τον κ. Dante Paola μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: dantecooperativehelp@hotmail.com Δεν ξέρει ότι το κάνω αυτό, αλλά είμαι τόσο ευτυχισμένος τώρα και αποφάσισα να αφήσω τους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα γι 'αυτόν και επίσης θέλω ο Θεός να τον ευλογήσει περισσότερο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του: dantecooperativehelp@hotmail.com για γρήγορη συνομιλία ή whatsapp / +35677926593

    Ευχαριστώ
    Ήρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή