Κυριακή, 24 Ιουλίου 2011

Τουλάχιστον, μας επέτρεψαν να πουλήσουμε τα πάντα

του Γιάννη Ιωάννου
"Κακοήθειες" 
των Άγγελου Τσέκερη, Γιώργου Κυρίτση

Όταν βγαίνουν οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι και εξαίρουν τις τεράστιες δυνατότητες της χώρας μας στον τομέα της αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας, είναι προφανές τι κανονίσαμε.

Τους σύραμε σε απόφαση, διότι πήγαμε με κόκκινη γραμμή να συνεχιστούν οι μεταρρυθμίσεις.

Ό,τι και να αποφασίσετε, εγώ τις 50000 απολύσεις από το Δημόσιο θα τις κάνω, είπε ο Παπανδρέου και χεστήκανε επάνω τους.

Το μόνο που συζητάω είναι να ξαναλειτουργήσω κάποιες από τις 25 γραμμές των λεωφορείων που κατάργησα προχθές.

Το πιο σημαντικό που ανακοινώσανε, όμως, είναι ότι για την ανάπτυξη της Ελλάδας θα γίνει και κάτι σαν νέο σχέδιο Μάρσαλ.

Άντε να δούμε και πώς είναι τα σχέδια Μάρσαλ, γιατί το προηγούμενο το φάγαμε στον Γράμμο.

Υποθέτουμε θα υπάρχουν τροποποιήσεις από τότε. Εκτός αν μας δίνουνε πάλι τσουβάλια με φυστικοβούτυρο και εμείς τους δίνουμε κεφάλια κομμουνιστών.

Επίσης θα έρχονται καράβια στον Πειραιά που θα ξεφορτώνουν μουλάρια, χαμηλά επιτόκια και επιμηκύνσεις.

Και σκαπτικά μηχανήματα που καίνε κάρβουνο και μπορούν να επαναγοράζουν ομόλογα από τη δευτερογενή αγορά.

Και καράβια Λίμπερτις να τα πάρουν διάφοροι μαουνιέρηδες και να γίνουν εφοπλιστές περιωπής στο Σίτι.

Ώστε να μπορέσουν σε μερικές δεκαετίες να αιμοδοτήσουν το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο.

Τουλάχιστον νοικοκυρέψαμε τα οικονομικά μας. Δεν θα αναρωτιόμαστε πια αν χρωστάμε το 139 ή το 152%. Το στρογγυλοποιήσαμε στο 200% να ξέρουμε πού βρισκόμαστε.

Επίσης για πρώτη φορά η χώρα αποκτά μακροπρόθεσμο σχεδιασμό. Ξέρουμε πλέον ότι για τα επόμενα 30 χρόνια θα πηγαίνουμε από το κακό στο χειρότερο.

Επιβλήθηκε επίσης δικαιοσύνη επιτέλους σ' αυτόν τον τόπο. Δεν μπορούν να την πληρώνουν οι τράπεζες και να μένουν στο απυρόβλητο τα ασφαλιστικά ταμεία που όλα αυτά τα χρόνια κέρδιζαν δισεκατομμύρια και είχε φτάσει ο ΟΓΑ να δίνει σύνταξη 300 ευρώ.

Ανοίγονται τέλος προοπτικές ανάπτυξης. Αν όλοι οι Έλληνες παίξουμε τζόκερ κάποιος απ' όλους θα κερδίσει ένα κάρο λεφτά.

Επιφυλάξεις για την θεσμική υποβάθμιση της Συγκλήτου που προκαλεί ο νόμος Ραγκούση κατέθεσε η διάσκεψη των πρυτάνεων των ιδιοκτητών ταξί.

Υπέρ του Ραγκούση δημοσιοποιήθηκε και κείμενο 130 ταξιτζήδων, που πρόσκεινται στο σημιτικό ΠΑΣΟΚ και τη Δημοκρατική Αριστερά.

Εθνικοποίηση - κοινωνικοποίηση του τραπεζικού συστήματος με εργατικό - κοινωνικό έλεγχο αποφάσισε η 4η Συνδιάσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ.

Αγριεύουν τα πράγματα. Και αναρωτιόμαστε μετά γιατί πέφτει πανικός και φεύγουν τα κεφάλαια από τη χώρα.

Έτσι ξεκινήσανε στη Χιλή και τα κάνανε μαντάρα.

Ευτυχώς, στην Ελλάδα, τους φορτηγατζήδες τους συσπειρώνει ο Λαφαζάνης.

Το αν θα είναι εθνικοποίηση ή κοινωνικοποίηση και το αν ο έλεγχος θα είναι εργατικός ή κοινωνικός, θα ξεκαθαριστεί στην 5η Συνδιάσκεψη όπου και θα γίνει της κακομοίρας.

Μέχρι τότε, προκρίθηκε η ενδιάμεση λύση της διπλής ονομασίας.

Άλλωστε, μέχρι την 5η Συνδιάσκεψη, θα έχει αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας μια νέα κοινωνική πλειοψηφία με επίκεντρο την αριστερά και θα είναι σε άλλη βάση η κουβέντα.

Όσο κακοπροαίρετος και να είναι κανείς, ρεαλιστικό ακούγεται.

Το πρόβλημα είναι όμως ότι Νέα Κοινωνική πλειοψηφία φτιάχνει και η Δημοκρατική Αριστερά με το αδελφό κόμμα «Άρμα Πολιτών» και τον σ. Σταμάτη Μαλέλη.

Το επιβεβαίωσε ο ίδιος ο σ. Μαλέλης μιλώντας στην εκπομπή της σ. Λαμπίρη.

Ήδη συγκροτήθηκε επιτροπή κοινού προγράμματος, από τους σ. Σπύρο Λυκούδη, Δημήτρη Χατζησωκράτη, Νάσο Αθανασίου, Αιμίλιο Λιάτσο και Φώτη Σεργουλόπουλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου