Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

“Ευτυχία είναι να μη σε χτυπήσει σήμερα”

του Spi_Der
από Εκτός Καρέ

“Φέρτε γιρλάντες, φέρτε μου μπάντες, φτάνει ο Καλός μου κι έχουμε γιορτή” τραγουδάει χαρούμενη χορωδία εκσυγχρονιστών, πασόκων, φιλελεύθερων, “νηφάλιων”, “αυτονόητων” απο χθές.

Καταδικάζεται ο στείρος αρνητισμός, η μεμψιμοιρία, η “γκρίνια από κεκτημένη ταχύτητα”.

Ξεχνιούνται μεσ’ στη μέθη της γιορτής οι υποσχέσεις του μπαταχτσή Πρώθυ ότι “θα πληρώσουμε το χρέος μας στο ακέραιο, είναι θέμα τιμής” ξεχνιούνται και ενοχλητικά ερωτήματα όπως “από τι ακριβώς μας γλύτωσε το μεσοπρόθεσμο που έπρεπε να χυθεί αίμα για να περάσει”.

Καμία αμφιβολία, κανένας σκεπτικισμός δε σκιάζει την πίστη οτι “The Powers That Be” μας Ελέησαν εν τη Μεγαλοψυχία τους κι εμείς οι αχάριστοι ούτε καν έναν πανηγυρισμό στην Ομόνοια, μόνο ψάχνουμε να βρούμε τα στραβά.

Ποιά στραβά; Οι ΙΔΙΟΙ τύποι που σκίζανε τα καλσόν τους ότι “δεν υπάρχει σχέδιο Β’ για την Ελλάδα” και ότι στο άκουσμα μόνο της λέξης “χρεωκοπία” με οποιοδήποτε παράγωγο, θα σχισθεί το Παραπέτασμα, θα ανοίξουν οι Πύλες της Κολάσεως και θα βγούν οι Καβαλάρηδες της Αποκαλύψεως, τώρα συζητήσανε ποικιλία επιλογών, όλες με ευφάνταστες παραλλαγές της λέξεως “χρεωκοπία”, που είναι το περίεργο;

Και ο χαρούμενος θίασος των χειροκροτητών ακόμα δεν αναρωτιέται “γιατί”. Δεν πολυσκαλίζει τι δώσαμε σε αντάλλαγμα, δε θέλει να ξέρει σε ποιό σύστημα δίνουμε έτσι παράταση ζωής, κάνει πως δε θέλει να ξέρει ποιός πραγματικα θα ωφεληθεί, και κυρίως προτιμά να μη μάθει ποτέ ποιό σύστημα τους έφερε σ΄ αυτή την κατάσταση.

Σαν τις κακοποιημένες γυναίκες, τους αρκεί ένα “από αγάπη το κάνω” για να ξεχάσουν το μαυρισμένο μάτι και τα τσακισμένα πλευρά.

Στο κάτω κάτω…”πού να πάνε; πως θα ζήσουν;”

Έλα μου ντε… αφού προπαγανδίσανε σα να μην υπάρχει αύριο την κατάργηση των συνόρων, (χωρίς ούτε τότε να αναρωτιούνται γιατί οι champions του “ελεύθερου εμπορίου” τα δικά τους σύνορα τα χουν διπλοφραγμένα), όπου και να πάνε, θα τους βρεί…

Μαύρα γυαλιά, φουλάρι, λοιπόν, και η εσωτερική μάντρα “το κάνω για το παιδί”.

Στο κάτω κάτω θετικό πνεύμα ρε πούστη μου:

Χθες δε με χτύπησε.

Αρα μπορεί κάτι ν’ αλλάζει, δε μπορεί;

8 σχόλια:

  1. Είμαι ο κ. Rod Willi Williams, ένας νόμιμος και αξιόπιστος δανειστής χρήματος. Εμείς
    είναι από την ROD WILLIAMS LOAN COMPANY. Χορηγούμε δάνεια
     άτομα που χρειάζονται οικονομική βοήθεια με κακή πίστωση ή σε
     ανάγκη χρήματος για την πληρωμή λογαριασμών ή για την επένδυση στις επιχειρήσεις.

    Ψάξατε για δάνειο; δεν πρέπει να ανησυχείτε επειδή είστε
    στο σωστό μέρος που προσφέρουμε
    Το δάνειο κυμαίνεται από 5.000 εκατομμύρια έως 20.000.000 εκατομμύρια με χαμηλό ενδιαφέρον
    ποσοστό 3%.

    Αν χρειάζεστε ένα δάνειο επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:
    rodwilliamsloaninvestment123@outlook.com

    Παρακαλούμε να σας ενημερώσουμε ότι είμαστε αξιόπιστοι και ικανοί να προσφέρουμε δάνειο
    ποσό. Συμπληρώστε / συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα αίτησης, ώστε να ξεκινήσουμε
    διαδικασία δανείου.

     1: Όνομα (ονόματα): ....................
     2: Χώρα: ...................
     3: Κατάσταση: .................... Διεύθυνση κατοικίας: ................
     4: Ηλικία: ...........................
     5: Μηνιαίο εισόδημα: ...............................
     6: Ύψος: ..............................
     7: Διάρκεια δανείου: ............................
     8: Απαιτούμενο ποσό: .................
     9: Αριθμός τηλεφώνου: ....................
     10: Απασχόληση: ...........................
     11: Τέλος, ένα σαρωμένο αντίγραφο ενός από τα
     Ακολούθως πρέπει να σταλεί μαζί με την απάντησή σας:

       * Διεθνές Διαβατήριο
       * Αδεια οδήγησης


     ROD WILLIAMS ΔΑΝΕΙΟ ΕΤΑΙΡΙΑ
     Ψάξτε για έναν καλύτερο τρόπο οικονομικής ελευθερίας! ...

     Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ζωή δεν ήταν εύκολη μαζί μου μετά τη διακοπή του γάμου μου όταν ο σύζυγός μου συμπλήρωσε ένα διαζύγιο, αλλά ευχαριστώ τον Θεό που χρησιμοποίησε τον DR WALE που είναι σαν Θεός στη Γη για να αποκαταστήσει τον διαλυμένο γάμο μου με το δυνατό του ξόρκι. Υπέφερα από κατάθλιψη για 6 μήνες, αλλά σήμερα, είμαι τόσο χαρούμενη που γνώρισα τον DR WALE γιατί το ξόρκι του με έκανε πραγματικά να πιστεύω ότι τα ξόρκια είναι αληθινά και λειτουργούν. Δέχτηκα όλες τις οδηγίες που μου έδωσε ο DR WALE γιατί μου υποσχέθηκε ότι θα με κάνει χαρούμενη και περήφανη και πραγματικά, όλα αυτά συνέβησαν και ο σύζυγός μου επέστρεψε κοντά μου με τα γόνατά του στο έδαφος και με παρακαλούσε για συγχώρεση μέσα σε λίγες μέρες αφού ήρθα σε επαφή μαζί του και τώρα έχουμε δεθεί τέλεια για μια ζωή. Μπορώ ευθαρσώς να πω σε όλους εκεί έξω ότι τα ξόρκια DR WALE είναι πραγματικά τα καλύτερα και πιο δυνατά. Του είμαι για πάντα ευγνώμων μέχρι το τέλος του χρόνου. Έτσι, μπορείτε να συνδεθείτε μαζί του μέσω email μέσω: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον DR WALE για την υπέροχη δουλειά που έκανε για μένα βοηθώντας με να σώσω τον γάμο μου, ο σύζυγός μου ζήτησε επιστολή διαζυγίου λόγω της μικρής παρεξήγησης που είχαμε τους τελευταίους μήνες και ποτέ δεν Το ήθελα αυτό γιατί αγαπώ πολύ τον σύζυγό μου και όλη η επένδυσή μας ήταν μια κοινή επιχείρηση και δεν θέλω να είμαι μακριά από την οικογένειά μου και τα δύο υπέροχα παιδιά μου. Ο φίλος μου μου είπε για την DR WALE και πώς τη βοήθησε επίσης με τα συζυγικά της ζητήματα, οπότε έπρεπε να επικοινωνήσω μαζί του γιατί θέλω να εμποδίσω τον σύζυγό μου να συμπληρώσει την επιστολή διαζυγίου και θέλω να κρατήσω την οικογένειά μου ενωμένη και αφού επικοινωνήσω μαζί του, μου είπαν τι έπρεπε να κάνω και όταν επρόκειτο να αρχίσω να βλέπω το αποτέλεσμα, έκανα όπως μου είπε ο DR WALE και μετά από λίγες μέρες ο σύζυγός μου με πήρε τηλέφωνο και άρχισε να ζητά τη συγχώρεση μου και όλα ήταν σαν όνειρο για μένα και εμείς ζουν όλοι μαζί ευτυχισμένοι και πάλι χάρη στον DR WALE. Επικοινωνήστε μαζί του σήμερα για συζυγική βοήθεια μέσω του αριθμού WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή E.mail: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΞΟΡΚΙΚΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΕ ΞΟΡΚΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΕΡΩΤΗ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΩΡΙΣΜΟ/ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΤΗ! ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: DR WALE ΣΕ WHATSAPP/VIBER: +2347054019402 ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ONLINE ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 100% ΕΓΓΥΗΣΗ..
    Μετά από έξι χρόνια γάμου με τον σύζυγό μου, ο σύζυγός μου άρχισε να βγαίνει με άλλα κορίτσια και να μου δείχνει ψυχρή αγάπη, σε αρκετές περιπτώσεις με απειλεί να χωρίσει αν τολμήσω να τον ρωτήσω για την σχέση του με άλλα κορίτσια, ήμουν εντελώς συντετριμμένος και μπερδεύτηκα μέχρι που ένας παλιός μου φίλος μου είπε για έναν ξόρκι στο Διαδίκτυο DR WALE που βοηθά τους ανθρώπους με το πρόβλημα της σχέσης και του γάμου τους μέσω των δυνάμεων της αγάπης Spells. Όταν επικοινώνησα με τον DR WALE, μου είπε όλα όσα έπρεπε να κάνω και εγώ ακολούθησα όλες τις οδηγίες που μου έδωσε και έκανα ό,τι μου ζήτησε. μετά από μερικές εβδομάδες που έχουν περάσει όλα άρχισαν να αλλάζουν για το καλό μου τώρα έχει σταματήσει να βγαίνει με κορίτσια και είναι μαζί μου για τα καλά και στα αλήθεια. Επικοινωνήστε με τον DR WALE για το πρόβλημα της σχέσης ή του γάμου σας.
    Εδώ είναι η επαφή του..
    WhatsApp /Viber: +2347054019402 ή
    drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όντας σε κακό γάμο για μερικά χρόνια λόγω του ότι το σκέφτομαι, χάνω και τη δουλειά μου, έκλαιγα μέρα νύχτα και κόντεψα να τρελαθώ. Αλλά τώρα είμαι ξανά στα πόδια μου, ευχαριστώ και τον DR WALE που μου επανέφερε την ευτυχία. Αφού διάβασα για όλα τα καλά πράγματα που έχει κάνει ο DR WALE για τους ανθρώπους, επικοινώνησα γρήγορα μαζί του και του είπα τι περνάει. Ο σύζυγός μου τότε πάντα με χτυπούσε χωρίς λόγο, πάντα προσβάλλει οτιδήποτε κάνω. Αφού είπε στον DR WALE όλα αυτά, μου έκανε ένα ξόρκι βουντού και ανακάλυψε ότι ο σύζυγός μου έβλεπε κάποιον άλλο εκτός γάμου μας, γι' αυτό γυρίζει σπίτι και έψαξε για ελαττώματα. Αλλά όλα χάρη στον DR WALE που έχει αποκαταστήσει τα πάντα ξανά στο κανονικό. Ο σύζυγός μου ζήτησε συγχώρεση από εμένα και το αφεντικό μου στον εργασιακό μου χώρο μου ζήτησε να επιστρέψω στη δουλειά. Συνιστώ επίσης τον DR WALE σε όποιον χρειάζεται βοήθεια. WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή E-Mail: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι προνόμιο να μοιράζεσαι αυτή τη θαυματουργή μαρτυρία στον κόσμο. Ο σύζυγός μου με χώρισε Δεκαπέντε μήνες πριν και έχω γεμίσει τύψεις γιατί δεν ήξερα τι να κάνω για να διορθώσω προβλήματα με τον άντρα μου. Έψαξα για βοήθεια στο Διαδίκτυο για το πώς θα μπορούσα να λάβω βοήθεια στο γάμο μου και ανακάλυψα σπουδαίους μαρτυρητές για τον DR WALE που ήταν προοδευτικός με τα ξόρκια του. Ήρθα σε επαφή μαζί του και ιδού, ο Δρ Γουέιλ, μου είπε ότι θα μου ετοιμάσει ένα ξόρκι που θα φέρει πίσω τον άντρα μου. Ήμουν δύσπιστος, αλλά δεν είχα άλλη επιλογή από το να συνεργαστώ μαζί του. Αφού δούλεψα με τον DR WALE, μερικές μέρες αργότερα, ο σύζυγός μου μου τηλεφώνησε ότι θα επιστρέψει στο σπίτι και από εκείνη τη μέρα μέχρι σήμερα, ζούμε ειρηνικά. Επιστρέφει τώρα με τόση αγάπη και φροντίδα. Σήμερα είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω όλους ότι αυτός ο μάστορας έχει τη δύναμη να φέρει πίσω τους ερωτευμένους και το πιο εκπληκτικό είναι ότι η αγάπη μας είναι πολύ δυνατή τώρα, κάθε μέρα είναι ευτυχία και χαρά. και δεν υπάρχει τίποτα σαν να είσαι με τον άντρα που αγαπάς. Θα συστήσω ανεπιφύλακτα το DR WALE σε οποιονδήποτε εκεί έξω που χρειάζεται βοήθεια. Αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε με τον DR WALE, σας δίνω 100% εγγύηση ότι θα σας βοηθήσει!!. WhatsApp/Viber/Telegram του: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι θα μπορούσα να είχα κάνει αν όχι ο DR WALE που αποκατέστησε το γάμο μου και έφερε την ειρήνη στο σπίτι μου, θα σας είμαι για πάντα ευγνώμων ΔΡ. Ουάιλ, ο άντρας μου έφυγε για άλλη γυναίκα, με άφησε με τα τρία μας παιδιά, μπερδεύτηκα και ραγισμένη καρδιά παραλίγο να χάσω έναν από τους γιους μου στις διαδικασίες που συζητάω με μια φίλη μου και μου είπε για τον DR WALE και πώς τη βοήθησε στο παρελθόν, οπότε επικοινώνησα μαζί του για βοήθεια και μου υποσχέθηκε ότι μετά από λίγο μέρες που ο σύζυγός μου πρόκειται να με πάρει τηλέφωνο και να μου ζητήσει συγγνώμη για τη συγχώρεση, πιστεύω πραγματικά σε αυτόν γιατί έχω δει πολλά καλά νέα για αυτόν στο διαδίκτυο, μου είπε τι να κάνω και έκανα ό,τι μου ζήτησε να κάνω, μετά από μερικές μέρες που χτύπησε το τηλέφωνό μου και προς μεγάλη μου έκπληξη ήταν ο σύζυγός μου που άρχισε να τηλεφωνεί και να με παρακαλεί να τον συγχωρήσω για κάθε πράγμα που με έκανε να περάσω, οπότε τον συγχώρεσα και τώρα ζούμε ξανά ευτυχισμένοι, λέω όλα τα ευχαριστώ στον DR WALE. Εδώ είναι οι επαφές του εάν περνάτε από οποιοδήποτε συζυγικό άγχος, θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε μαζί του για λύση και σας υπόσχομαι ότι όλο το πρόβλημά σας θα λυθεί. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω κλάψει στην οικογένεια του συζύγου μου να σώσει τον γάμο μας τουλάχιστον για χάρη των παιδιών μας. Απλώς ξεγελιέται που έχει εγκαταλείψει την οικογένειά του για ένα κορίτσι στο πανεπιστήμιο, είμαι τόσο καταθλιπτικός στα πρόθυρα της αυτοκτονίας, αλλά όταν κοιτάζω τον επτάχρονο γιο μου δεν μπορώ πια. Πριν από μερικές μέρες μου είπαν ότι πήγαν στις Μπαχάμες για διακοπές, όταν εκείνος πληρώνει ακόμη την διατροφή του παιδιού του, πούλησα το αυτοκίνητό μου μόνο και μόνο για να συνεχίσω να πληρώνω το στεγαστικό δάνειο. Έδωσα τα πάντα στα παιδιά μου και έφυγα με τίποτα απολύτως εκτός από την ανάσα μου. Η αδερφή μου είδε την κατάστασή μου όταν ήρθε να δει τα ανίψια και τον ανιψιό της, με ανάγκασε να επικοινωνήσω με τον DR WALE στο WhatsApp: +23457054019402, Από εκείνη τη στιγμή που επικοινώνησα με τον DR WALE, η ζωή μου άλλαξε. Μάντεψε? Έχω το αυτοκίνητό μου πίσω, ο άντρας μου είναι πίσω στο σπίτι και άφησα την ηλίθια σκύλα μόνη. Δεν έχω δει ποτέ τίποτα να λειτουργεί τόσο γρήγορα σε όλα τα 53 χρόνια της ζωής μου. Ο άντρας μου μου έδωσε το αυτοκίνητό του και με οδήγησε χθες στο δικαστήριο για να ανανεώσουμε τον όρκο μας. Είμαι τόσο χαρούμενος που ο γάμος μου λειτουργεί ξανά και τα πράγματα επανέρχονται στο φυσιολογικό σε λίγες μόνο εβδομάδες. Ο σύζυγός μου επικοινώνησε μαζί μου αμέσως DR WALE Ολοκλήρωσε το ξόρκι. Ήταν στιγμιαίο. Είμαι ακόμα σε σοκ περιμένοντας να δω πόσο θα διαρκέσει αυτό. Αλλά προς το παρόν είναι σαν παράδεισος, γιατί ο σύζυγός μου είναι δίπλα μου, όπως ακριβώς γνωριστήκαμε όταν συμφώνησα να τον παντρευτώ. Ο γιατρός αγάπης είπε ότι είναι για πάντα. Θα συνεχίσω να καταθέτω αν αυτό είναι για πάντα όπως εγγυήθηκε. Πήγαινε να πάρεις τον εραστή σου πίσω τώρα......WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή