Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Διάφοροι - Με γεια το κούρεμα!



Γιαννάκη μου κουρεύτηκες, σε πήρανε φαντάρο,
μ' αυτό το νέο σου το λουκ, είσαι μεγάλη τρέλα,
πολύ σου πάει το γουλί, Γιαννάκη σε γουστάρω,
αυτό μου έλεγε προχτές κι η Μέρκελ η Αγκέλα!

Γιαννάκη κάτσε φρόνιμα για να τους ξεχρεώσεις,
να σου κουρεύουν τη ζωή, τώρα με το ψαλίδι,
να σου πουλάνε μετρητοίς και να σου δίνουν δόσεις
και να σε κάνουν τελικά, σαν κουρεμένο γίδι!

Με γεια το κούρεμα, με γεια το κούρεμα
και το μεγάλο δούλεμα!
Με γεια το κούρεμα, με γεια!
Κι ας σε μουτζώνουν τα παιδιά!

Γιαννάκη πάει σύννεφο στο σβέρκο η σφαλιάρα,
με φόρους σου αρπάξανε και τα λεφτά που είχες,
αυτοί και τα κανάλια τους σε πήξαν στην παπάρα,
τα λόγια και τα έργα τους, ήτανε όλα τρίχες!

Με την ψιλή σου πήρανε τα όμορφα μαλλιά σου,
ήσουνα, λέει, άτακτος κι εσύ παλιοκαράφλα,
για αυτό σου πήραν το ψωμί, το σπίτι, τη δουλειά σου,
και σε διαπομπεύουνε στο γάιδαρο καβάλα!

Με γεια το κούρεμα, με γεια το κούρεμα
και το μεγάλο δούλεμα!
Με γεια το κούρεμα, με γεια!
Κι ας σε μουτζώνουν τα παιδιά!

Με γεια σας!

Γιάννη "μαζί τα φάγανε" και τώρα θα πληρώσεις!
Πόσες φορές σε έσωσε εκείνος ο καημένος,
που σου 'φερνε τα δάνεια, σε πούλαγε με δόσεις...
Μια μέρα πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος!

Με γεια!

Κουρέψαν τα ομόλογα, κουρέψαν και τη χώρα
και όλοι πια το ξέρουμε ότι δεν πάει άλλο!
θ' αρχίσω τα βρομόλογα, τώρα θα πάρω φόρα
και θα τους στείλω όλους τους, μια και καλή στο διάολο!

Με γεια το κούρεμα, με γεια το κούρεμα
και το μεγάλο δούλεμα!
Με γεια το κούρεμα, με γεια!
Κι ας σε μουτζώνουν τα παιδιά!

Γιάννη μου τα ομόλογα, τι τα 'χεις κουρεμένα;
Τα κούρεψε η τράπεζα, τα κούρεψε η Ευρώπη!
Με βάλαν στο Μνημόνιο, κουρέψανε κι εμένα
και με έχουν βάλει βάρδια, να πλένω την καλλιόπη!

Μα δεν αντέχω, μάνα μου, το χρέος και τους ξένους,
τη Μέρκελ και τον Σαρκοζί, τους έχω εγώ χεσμένους,
αυτοί που κλέψαν τα λεφτά να τα πληρώσουν μόνο,
δεν τα χρωστάω εγώ αυτά, ΔΕΝ ΕΧΩ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ!

Με γεια το κούρεμα, με γεια το κούρεμα
και το μεγάλο δούλεμα!
Με γεια το κούρεμα, με γεια!
Κι ας σε μουτζώνουν τα παιδιά!

.-.-.-.

στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης
ερμηνεία: Αφροδίτη Μάνου, Σάκης Μπουλάς, Γρηγόρης Ψαριανός, Αδερφοί Κατσάμπα, Βασίλης Καζούλλης, Λάκης Παπαδόπουλος, Μίλτιάδης Πασχαλίδης, Γιάννης Ζουγανέλης
cd: Με γεια το κούρεμα (2012)
(το cd κυκλοφόρησε με την Real News στις 26/2, εξαντλήθηκε και θα επανακυκλοφορήσει από την ΕΜΙ)

--- Γρηγόριε μάλλον πρέπει να αποκηρύξεις την συμμετοχή του στο τραγούδι! :P

1 σχόλιο: