Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Ομολογία ξεφτίλας, ή, οι διαφημιστές του ΔΝΤ!


Στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής για το σκάνδαλο Siemens κατέθεσε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου εταιρειών επικοινωνιών CIVITAS Γιώργος Φλέσσας, για τον οποίο ο βουλευτής και μέλος της εξεταστικής Πάνος Καμμένος έχει εκφράσει υπόνοιες για διακίνηση «μαύρου χρήματος» της Siemens (από hr-net / Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων):

Ο μάρτυρας παραδέχθηκε ότι είχε επαγγελματική σχέση με την Siemens από το 2000 ως το 2008 (εξ ου και ο πολύ μεγάλος αριθμός επαφών και επισκέψεων με τον Χρισοφοράκο στο ημερολόγιό του), με σκοπό την διαφημιστική προώθηση της εταιρείας, την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
(...)
...δεσμεύτηκε να φέρει στοιχεία για δημοσιογράφους που κατά καιρούς συνεργάστηκε η εταιρεία του κυρίως για συγγραφή καταχωρήσεων ή copy writing.

Δεν θα σταθώ στα περί Siemens γιατί η είδηση είναι αλλού:

"Παραδέχθηκε, τέλος, ότι για μία εβδομάδα πριν την ψήφιση από τη Βουλή του μνημονίου με την τρόϊκα και για τέσσερις εβδομάδες μετά είχε ανατεθεί στην εταιρεία του από ευρωπαϊκή εταιρεία δημοσίων σχέσεων EURO RSCG για λογαριασμό του ΔΝΤ η επικοινωνιακή προώθηση της αναγκαιότητας των σκληρών οικονομικών μέτρων με την έννοια της ενημέρωσης για το τι γράφεται στα μέσα και τι λέγεται από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα για τα μέτρα. " 

{Όχι πως δεν το υποψιαζόμαστε, δηλαδή...  Απλά μετά το παραπάνω, ο όρος "παπαγαλάκια" τέλος! Οι παπαγάλοι... παπαγαλίζουν,  άνευ πληρωμής...}

Η μεγάλη ξεφτίλα! Την "αναγκαιότητα" των μέτρων του ΔΝΤ είχε αναλάβει "να προωθήσει επικοινωνιακά" για λογαριασμό του ΔΝΤ, η ίδια εταιρεία που έκανε δημόσιες σχέσεις για την Siemens! Την Γερμανική ντε... Με τις μίζες... Η στάση της Μέρκελ θυμάστε ποια ήταν, ε; Της Γερμανίδας ντε...

Το θέμα πάει πακέτο με το προηγούμενο ανέκδοτο του Παπακωνσταντίνου! Μόνο που δεν είναι για γέλια...

Προσοχή στα νέα-νεοελληνικά που πρέπει να μάθουμε πια: "η επικοινωνιακή προώθηση της αναγκαιότητας των σκληρών οικονομικών μέτρων με την έννοια της ενημέρωσης για το τι γράφεται στα μέσα και τι λέγεται από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα για τα μέτρα" ή πιο απλά -όπως λέγαμε στα προ τρόικας νεοελληνικά- δωσιλογισμός και μαστροπεία...

...και μούρθε φυσικά ξανά στο νου, το παλιό βιβλίο του γκουρού της διαφήμισης... 

"Μην πείτε στη μητέρα μου ότι είμαι στη διαφήμιση... Με νομίζει πιανίστα σε ένα μπορντέλο"   Σεγκελά Ζακ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου