Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Aντίκρυ στη θάλασσα έπρεπε... δες καθαρά...

Τα ήθελα για καλημέρα... Μα ακούγονται μόνο δυνατά, με παράθυρα ανοικτά και χωρίς φως έξω. Για να μπορώ να "βλέπω" θάλασσα...

από MonPetitLudo
Calogero & Passi - Face a la mer 
στίχοι: Alana Filippi, Passi
μουσική: Calogero & Gioacchino
από το cd του Calogero: Calog3ro (2004)
απόδοση στα Ελληνικά: Δημήτρης Αναγνωστόπουλος

από GGGOREKI

Και η ελληνική διασκευή με την Ανδριάνα Μπάμπαλη... Ερωτικό, όμορφο... Η σκηνοθέτης Μαρία Σκόκα κράτησε από τον γαλλικό στίχο τη "θάλασσα" και τη "νεράιδα", την Μπάμπαλη...

από arxontas190488

Ανδριάνα Μπάμπαλη - Δες καθαρά
στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
μουσική: Calogero & Gioacchino 
από το cd: Δες καθαρά (2007)

Αν θα βγεις δε θα βγω μέσα θα κλειστώ
ένα φως θα κρεμάσω για να έχω ουρανό
θα κοιτώ θα γελάω θα φυσάω τον καπνό
και θα λέω δεν πονάω μα βαθιά θα πονώ

Η καρδιά, η καρδιά μου έτσι είναι η καρδιά
θα τη βρω θα την πιάσω θα την πάρω αγκαλιά
και θα βγω άλλο βράδυ με φιλιά και ποτά
και θα λέω είμαι εντάξει μα δε θα΄μαι καλά

Δες καθαρά για σένα υπάρχω
δες καθαρά εσένα θα΄χω
πάντα βαθιά σαν σφαίρα στην καρδιά
σαν σφαίρα στην καρδιά

Κι αν με δεις κι αν σε δω έναν ξένο κοιτώ
και δε θα σε γνωρίζω και δε θα σε κρατώ
η ζωή μου θα κυλάει σαν βροχή σαν νερό
και εγώ δε θα σ΄έχω και θα λέω δεν πονώ

Η ζωή, η ζωή μου θα γεμίζει μπετό
ένας άνθρωπος χτίζει τον πιο ωραίο γκρεμό
και θα πάω και θα πέσω και μετά θα γελώ
και θα λέω δεν πονάω μα βαθιά θα πονώ

Δες καθαρά για σένα υπάρχω
δες καθαρά εσένα θα΄χω
πάντα βαθιά σαν σφαίρα στην καρδιά
σαν σφαίρα στην καρδιά

Δες καθαρά αυτή η φωνή
για σένα ξεσπά, για σένα αντηχεί
πιο δυνατά
για σένα τραγουδά

Δες καθαρά για σένα υπάρχω
δες καθαρά εσένα θα΄χω
πάντα βαθιά σαν σφαίρα στην καρδιά
σαν σφαίρα στην καρδιά...

1 σχόλιο:

  1. υπεροχες επιλογες Ρηγα...η Μπαμπαλη ειναι απο τις αγαπημενες μου...δεν ηξερα οτι ηταν και "δικια" σου...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή