Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Αν ήταν το βιολί πουλί...


από 1TheRearWindow1
από

Από τα παραπάνω η ΝΕΤ είδε πως έγινε συγκέντρωση "με κύριο σύνθημα κατά της φτώχειας" (!!!) Έβγαλαν και τον συγγραφέα (...) Άρη Σφακιανάκη να μας αναλύσει το "φαινόμενο" και μας το... ανέλυσε (όσα θυμάμαι γιατί είπε πολλά): 

  • "Στο Σύνταγμα πάνε μεσόκοποι και ηλικιωμένοι που δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα στην Ελλάδα, ενώ η νεολαία, τα παιδιά τους, πίνουν ποτά στα πέριξ μπαράκια"
  • "Οι τουρίστες αναγνωρίζουν το Σύνταγμα από την τσίκνα από τα σουβλάκια. Είναι αυτό αγανάκτηση;" 
  • "Αν ήταν αγανακτισμένοι θα κάνανε ντου στη Βουλή" 

Κι αν η ταχεία παλινδρομική κίνηση της χειρός επί του βασιλέως των σκελών ήταν εργόχειρο κάποιοι θα ήταν πλούσιοι πουλώντας σεμέν, λέω εγώ, αλλά εγώ δεν είμαι συγγραφέας για να με βγάζει η ΝΕΤ να αναλύω... 




--- Τα ιδιωτικά αποφεύγω να τα βλέπω οπότε δεν ξέρω τι λένε. Είμαι και σε επικίνδυνη ηλικία...

1 σχόλιο:

  1. Παράθεση: [Τα ιδιωτικά αποφεύγω να τα βλέπω οπότε δεν ξέρω τι λένε. Είμαι και σε επικίνδυνη ηλικία...]

    Δεν έχεις καμιά ελπίδα να τη γλιτώσεις. Τα κρατικά έχουν αρχίσει και αυτά να μπαίνουν στην επαναλαμβανόμενη κούρσα για το βραβείο της "μεγαλύτερης χυδαιότητας της μέρας". Και από ότι βλέπω παίζουν με καλές πιθανότητες για το βάθρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή