Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Μπάμπης Τσέρτος - Αχ πατρίδα μου γλυκιά



Φάγανε κι ήπιανε, που λες, έναν σκασμό
και στείλανε σε μένα το λογαριασμό!
Δεν είχα να πληρώσω, με μπαγλαρώσανε,
αυτόφωρο με πάνε για τεντιμποϊσμό!

Με κουρέψανε γουλί,
αλί, αλί και τρισαλί,
όμως όπου νά 'ναι,
βγαίνει το καινούργιο το μαλλί

Κι άμα βγει το μαλλί,
κατσαρό και πολύ,
θα πονέσουνε πολλοί
και θα τρέχουν σαν τρελοί!

Κι άμα βγει το μαλλί και μαλλιάσω,
παίρνω φόρα και όποιονε πιάσω,
θα τους δείξω για μια και καλή,
τι σημαίνει καινούργιο μαλλί!

Κι άμα βγει το μαλλί
και σκληρό και πολύ,
θα μπουκάρω στη Βουλή,
να τα πω απ' την καλή!

Το καινούργιο μαλλί θα χτενίσω
κι όποιον βρω απ' αυτούς θα γαμ-

"μισεύω και τα μάτια μου
δακρύζουν λυπημένα
αχ πατρίδα μου γλυκιά
πόσο σ' αγαπώ βαθειά"


Μου κάνουνε και πλάκα πως τα 'φαγα εγώ,
μου πήρανε τα πάντα κι εγώ ακόμα ζω!
Μου στήσανε καρτέρι και μου την πέσανε
και βγάλαν τη ζωή μου σε πλειστηριασμό!

Κι άμα βγει το μαλλί,
κατσαρό και πολύ,
θα πονέσουνε πολλοί
και θα τρέχουν σαν τρελοί!

Κι άμα βγει το μαλλί και μαλλιάσω,
παίρνω φόρα και όποιονε πιάσω,
θα τους δείξω για μια και καλή,
τι σημαίνει καινούργιο μαλλί!

Κι άμα βγει το μαλλί
και σκληρό και πολύ,
θα μπουκάρω στη Βουλή,
να τα πω απ' την καλή!

Το καινούργιο μαλλί θα χτενίσω
κι όποιον βρω απ' αυτούς θα γαμ-

"μισεύω και τα μάτια μου
δακρύζουν λυπημένα
αχ πατρίδα μου γλυκιά
πόσο σ' αγαπώ βαθειά"


.-.-.-.

στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης
ερμηνεία: Μπάμπης Τσέρτος
cd: Με γεια το κούρεμα (2012)
(το cd κυκλοφόρησε με την Real News στις 26/2, εξαντλήθηκε και θα επανακυκλοφορήσει από την ΕΜΙ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου