Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Δήλωση μετανοίας!

Απολαυστική "δήλωση μετανοίας" του RedGreek στο inout.gr

Απεταξαμην την ''πειρατεια''!

Τελοs. Αυτο ηταν. Αλλαξα γνωμη.
Δεν ξανακατεβαζω τιποτα.


Εχω πληροφοριεs απο εναν φιλο που πρεπει να τιs μοιραστω.

Μου ειπε οτι επιτελουs θα μπορεσω να αξιοποιησω την HD τηλεοραση που εχω εδω και 3-4 χρονια, δεν ξερω τι με ειχε πιασει τοτε αλλα ηθελα τελεια εικονα και ηχο.

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση Όνομα:  mousiki peiratia.jpg Εμφανίσεις:  12 Μέγεθος:  12,3 KB
Μου ειπε οτι θα παιζουν ταινιεs παραγωγηs μετα το 2000.

Μου ειπε οτι οι αγαπημενεs μου σειρεs δεν θα παιζουν μετα τιs 01:30.

Οτι θα σταματησει η δικτατορια του κομμωτηριου απο τιs 08:00 το πρωι ωs τιs 12:30 που τελειωνει και το τελευταιο ''παρατραγουδο''.


Μου ειπε επισηs οτι οταν ξεκιναει μια σειρα θα προβαλεται ολοκληρη και δεν θα σταματαει στην 2η-3η σεζον οπωs τωρα.

Και μου ειπε οτι οταν παιζει εξω η 11η σεζον θα μπορουμε να βλεπουμε πιο φρεσκο πραμα απο την 2η.

Μου ειπε οτι οι διαφημισειs δεν θα διαρκουν πλεον περισσοτερο απο το εργο γιατι του ειχα πει οτι με ενοχλει να νομιζουν οτι θα καταναλωσω κατι απο τα σκουπιδια τουs.

Μου ειπε οτι θα αρχισουν να παιζουν και ''αλλα'' πραγματα. Τροφη για σκεψη. Τα ειχαν ετοιμα αλλα απο κακια συγκυρια δεν προλαβαν ωs τωρα και με διαβεβαιωσε οτι πλεον ολα καλα και μ'αυτο. Κι οτι ειχε αρχισει να γινεται πουρεs το μυαλο μου...

Επισηs μου ειπε απο δικο του φιλο οτι εμαθε πωs θα πεσουν και οι τιμεs στα cd.
Αυτα που απο κακη συγκυρια δεν επεσαν οταν περασαμε απο την κασσετα στο cd οπωs βλακωδωs νομιζα οτι θα γινει.

Και οτι δεν ζητανε πλεον 20€ για ενα cd που περιλαμβανει 10 κομματια εκ των οποιων τα 9 θα μπορουσα να τα γραψω και μονοs μου (αν και δεν δοκιμασα ωs τωρα).

Αυτα που κοστιζουν 20 αλλά το περιεχομενο ειναι ανεκτιμητο, ουτωs ή αλλωs τα πληρωνα για να τα αποκτησω για να τιμησω τον καλλιτεχνη...

Μου ειπε οτι παρολο που μια τεραστιααααα αλυσιδα βιντεο κλαμπ επεβαλε την τιμη στα 2€ μεσω του διανομεα ενω εναs φιλοs που ειχα ηθελε να συνεχισει να νοικιαζει με 1.5€ με αποτελεσμα ο φιλοs να κλεισει εδω και ενα χρονο, κι αυτο θα διορθωθει. Θα λειτουργησει ο ανταγωνισμοs.

Καποια στιγμη τον ρωτησα: σημερα το βραδυ η μανα μου αν και δεν αντεχε, περιμενε να δει μια σειρα που αρχιζε στιs 22:00 σε ενα μεγαλο καναλι, τελικα αρχισε στιs 22:25 και στιs 22:30 εκανε διαλειμμα, γιατι το κανουν αυτο; με εχουν γραμμενο;
Οχι λεει, κι αυτο ηταν θεμα χρονου να διορθωθει.

Μου ειπε κι αλλα πολλα που τωρα δεν μου ερχονται στο μυαλο, θα τα προσθεσω αργοτερα
Το μονο σιγουρο ειναι οτι τον εμπιστευομαι, κατι ξερει για να το λεει.

Δεν θα ψαξω απο ''αλλουs'' διαυλουs του εξωτερικου, τα παρατησα πλεον, απο αυριο ολα θα δουλευουν ρολοι.

Και κατι μου ειπε και για τα πνευματικα δικαιωματα οπου ειχα μια ενσταση απο μια εποχη πριν 2-3 χρονια, τοτε που δουλευα μονοs ολη μερα σε ενα μαγαζι και εαν υπηρχε ενα ραδιοφωνο για αποκλειστικα δικη μου χρηση επρεπε να πληρωσω την τσατσα.

Με επεισε οτι κανω λαθοs.
Τελοs ειπαμε.

ΥΓ
εκτοs αν με πεισει κανειs οτι εχω λαθοs και ειμαι ευκολοπιστοs...


Εδώ και αφίσα διαμαρτυρίας για το κλείσιμο του gamato!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου