Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Νεοέλληνας...

Τζίμης Πανούσης - Νεοέλληνας


Τζίμης Πανούσης - Νεοέλληνας 
στίχοι, μουσική:  Τζίμης Πανούσης
από τον δίσκο: Vivere Pericolosamente (1993)

Κάνω βουτιές σε βόθρο με εικόνες
φουσκώνω τα βυζιά μου με ορμόνες
θέλω να γίνω σαν αμερικάνος
μ' αρέσει στα κρυφά κι ο Μητροπάνος
Έλληνας, νεοέλληνας... 

Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψήλωσε η κοντούλα λεμονιά
στα Σάλωνα δε σφάζουνε αρνιά
δε πάει το παπάκι στη ποταμιά

Κι η Παπαλάμπραινα γυμνή 
χαϊδεύει δώρο συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο
Πουλάκι ξένο, πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα 
δε βγάζω άχνα...
Καίω τα δέντρα χτίζω μεζονέτες
θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
σ' ένα κλουβί γραφείο σαν αγρίμι
παίζω ατέλειωτο, βουβό ταξίμι

Έλληνας, νεοέλληνας... 

Μαράθηκε η λουλουδιασμένη ιτιά
και ψήλωσε η κοντούλα λεμονιά
στα Σάλωνα δε σφάζουνε αρνιά
δε πάει το παπάκι στη ποταμιά

Κι η Παπαλάμπραινα γυμνή 
χαϊδεύει δώρο συσκευή
σ' ένα τηλεπαιχνίδι πουλημένο
Πουλάκι ξένο, πουλί χαμένο
μου τρώει τα σπλάχνα 
δε βγάζω άχνα...
Φάκα Adidas μου 'πιασε τη φτέρνα
μπερδεύω το juke box με τη λατέρνα
πάνω απ’ του τάφου μου το κυπαρίσσι
μαύρη χελώνα μ' έχει κατουρήσει


Έλληνας, νεοέλληνας...  


Προσοχή -παρ' όλα αυτά- στην αντίστροφη κίνηση στο τέλος του βίντεο... :)

1 σχόλιο: