Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Το blog ασθενεί κι είναι σε κατάσταση

άστα να πάνε στο διάολο καθώς δεν φτάνουν τόσα και τόσα γύρω δεχτήκαμε και ύπουλη εσωτερική επίθεση!

Συγκεκριμένα Δευτέρα προς Τρίτη, φίλη μου, αποφάσισε να πάθει οξεία σκωληκοειδίτιδα στα 288 της (δεν το βλέπει, νοσηλεύεται, για αυτό λέω ηλικία), και με τα ώπα του ΕΣΥ και τα πάρτυ των εκβιαστών-συνομιλητών της ρεπόρτερ υπουργού λίγο έλειψε να τρώμε κόλυβα... (Πάει μια χαρά για αυτό τα λέω αυτά...)

Από την Τρίτη όμως το βράδυ επήλθε και δεύτερο ύπουλο χτύπημα και σαν τον Λοβέρδο βαδίζω (λέμε τώρα) και παραμιλώ... Διήμερος καύσωνας κι εγώ είμαι με πυρετό 39,2-39,7 λόγω θερμοπληξίας (το ό,τι αρνούμαι να βάλω κλιματιστικό μάλλον καταντάει επινίνδυνο πια, ε;) με κάτι ωραιότατα μακροβούτια υποθερμίας, δείγμα πως ο θερμοστάτης μου χτύπησε μπιέλα! Για την ώρα είμαι σε φάση συνεργείου κι επισκευής! Δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα απόσυρσης κι ανταλλαγής με νεότερο μοντέλο! Οπότε κάτι αναρτήσεις χωρίς δικά μου λόγια (συνήθως μετά από "βράσιμο" στη μπανιέρα) είναι απλώς σημάδια ζωής... 

40 βαθμοί έξω, 40 μέσα, 40 χρόνια για τη σύνταξη κι ο ξεφτίλας υπουργός (κάποτε γραμματέας της ΚΝΕ Νομικής Θεσσαλονίκης!) Λοβέρδος με την ξεφτίλα γενική γραμματέα (κάποτε ανερχόμενο αστέρι της ανανέωσης!) Αθηνά Δρέττα, να λένε "μα που το είδατε πως μειώνουμε 50% τις αποζημιώσεις;"  !!!

Κόλαση!!!

3 σχόλια:

  1. Περαστικα φιλε,
    μη σε νοιαζουν τωρα οι "μεταλλαγμενοι αριστεροι",που για μενα ειναι χειροτεροι κ απο τους καθαροαιμους δεξιους,
    ουτε ο σημερινος φασισμος του ΠΑΣΟΚ με το ασφαλιστικο,
    τωρα προεχει η αναρρωση!
    κ τα υπολοιπα επονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά!!!
    Έτσι κι αλλιώς φίλε, προδότες κυβερνούσαν την Ελλάδα. Θυμήσου ποιος διετέλεσε πρώτος υπουργός Εργασίας στην Κυβέρνηση Τσολάκογλου: Χαράλαμπος Κατσημήτρος. Σας θυμίζει τίποτα το όνομα; Όχι; Δικαίως. Σκοπίμως έχει σβηστεί από την επίσημη ιστορία. Ήταν ο ήρωας, ο αριστράτηγος-σχεδιαστής της νίκης στο αλβανικό μέτωπο, διοικητής της 8ης Μεραρχίας Πεζικού. Αυτός που παρακούοντας της εντολές της Αθήνας για ΑΜΥΝΑ στη γραμμή Ελαίας-Καλαμά, πήρε φαλάγγι τους Ιταλούς, φτάνοντας μέχρι την Κορυτσά.
    Και μου λες εσύ για το Λοβέρδο και το αριστερό παρελθόν του!
    Καλό κουράγιο. Και πίνε πολλά υγρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή