Τα πάνω κάτω ήρθαν στη δίκη των ειδικών φρουρών, είπε η δημοσιογράφος στο δελτίο ειδήσεων στις 15:00!!!
Ποιό είναι το συγκλονιστικό στοιχείο που ανατρέπει την υπόθεση, κατά το δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ; Πως ο συνήγορος των κατηγορουμένων για την εν ψυχρώ εκτέλεση ενός παιδιού, κ. Αλέξης Κούγιας, ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ το θύμα, τον 15χρονο Αλέξη Γρηγορόπουλο, πως ήταν μέλος ακροαριστερής οργάνωσης που προέτρεπε σε δημιουργία επεισοδίων. Δήλωσε δε πως 3 μάρτυρες κατηγορίας και ο 17χρονος (πια) φίλος του Αλέξη -και αυτόπτης μάρτυρας της δολοφονίας-, συνεργάζονται με ένα κύκλωμα που έχει καθορίσει απ΄την αρχή την όλη διαδικασία φέρνοντας "στοιχεία" από ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, που του υπέδειξε άγνωστος με ανώνυμη επιστολή!
!!!
Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς; Την "δημοσιογραφία" της ΝΕΤ ή την αναίσχυντη στάση του Κούγια;
Οι συνήγοροι πολιτικής αγωγής Νίκος Κωνσταντόπουλος και Ζωή Κωνσταντοπούλου είπαν πως εδώ δεν δικάζουμε πολιτικές πεποιθήσεις αλλά εγκληματική πράξη, και, σχολιάζοντας την ανώνυμη επιστολή, ανέφεραν ότι είναι «κατασκευασμένη» και «πλαστή» και η προσκόμισή της στο δικαστήριο θυμίζει μεθόδους που χρησιμοποιούσαν σε άλλες εποχές. Απαντώντας, δε, στις «καταγγελίες» Κούγια για τους μάρτυρες, ο κ. Κωνσταντόπουλος δήλωσε ότι είναι απαράδεκτη η εξέταση μαρτύρων βάσει της πολιτικής τοποθέτησής τους. «Ανήκουν στα απόβλητα της ιστορίας οι δίκες φρονημάτων»
Αλλά αυτά δεν σημαίνουν τίποτα για το δημοσιογραφικό τιμ της ΝΕΤ!
Οι συνήγοροι πολιτικής αγωγής Νίκος Κωνσταντόπουλος και Ζωή Κωνσταντοπούλου είπαν πως εδώ δεν δικάζουμε πολιτικές πεποιθήσεις αλλά εγκληματική πράξη, και, σχολιάζοντας την ανώνυμη επιστολή, ανέφεραν ότι είναι «κατασκευασμένη» και «πλαστή» και η προσκόμισή της στο δικαστήριο θυμίζει μεθόδους που χρησιμοποιούσαν σε άλλες εποχές. Απαντώντας, δε, στις «καταγγελίες» Κούγια για τους μάρτυρες, ο κ. Κωνσταντόπουλος δήλωσε ότι είναι απαράδεκτη η εξέταση μαρτύρων βάσει της πολιτικής τοποθέτησής τους. «Ανήκουν στα απόβλητα της ιστορίας οι δίκες φρονημάτων»
Αλλά αυτά δεν σημαίνουν τίποτα για το δημοσιογραφικό τιμ της ΝΕΤ!
"Ήρθαν κα πάνω κάτω" είπε, η ματσουκοφόρος τηλεκατίνα... Μπράβο δημοσιογραφάρα μου! Το έπιασες το θέμα! Πας για Πούλιτζερ! Μιλάμε για πλήρη ανατροπή της υπόθεσης! Πρέπει να γίνει εκταφή, να δικαστεί και να καταδικαστεί σε δεύτερη εκτέλεση ο 15χρονος Αλέξης!
Άι σιχτίρ! Τομάρια!
---
Όσο για την υπερασπιστική γραμμή Κούγια... Ο ΔΣΑ δεν έχει σκοπό να παρέμβει; Στους κανόνες δικηγορίας δεν υπάρχει ο σεβασμός του νεκρού;
Αλλά -για να μην ξεχνιώμαστε- την υπερασπιστική αυτή γραμμή την ξέραμε πολύ πριν την δίκη. Την είχε δώσει άλλωστε ο Ριζοσπάστης με αυτή την αθλιότητα: "Το λάθος τηλεφώνημα ενός φονιά"
Μετά την δημοσίευση της υπεράσπισης Κορκονέα από τον "Ρ" είχαν γράψει:
Γιώργος Κοροπούλης (ΑΥΓΗ):
Λοιπόν, μια και δεν πέτυχε, ως φαίνεται, η προσπάθεια να βγει τρελός ο φονιάς του δεκαπεντάχρονου μαθητή και να κυνηγάει δαίμονες μες στο κελί του σαν τον Άγιο Αντώνιο, ιδού μια υπεράσπιση απείρως καλύτερη, που αναμένω να αναγνωσθεί στο δικαστήριο (θα είναι βλάκας ο συνήγορος, αν δεν το κάνει): Έσπασαν τα νεύρα του παιδιού (του μπάτσου, εννοώ), δέκα χρόνια να περιπολεί στα κολασμένα Εξάρχεια. Ήταν φτωχός, με αλκοολικό πατέρα και παραβατική συμπεριφορά. Μαύρα χρόνια έζησε. Κι αν βρέθηκε στο Σώμα, ήταν γιατί ετέθη προ διλήμματος όταν κι αυτόν τον συνέλαβαν: μπάτσος ή μέσα; Μπάτσος λοιπόν - και με άλλοθι, αν πυροβολήσει ποτέ, βγαλμένο απ' τις καλύτερες σελίδες του Γκόρκι ή μάλλον απ' τις καλύτερες στιγμές του ελληνικού κινηματογραφικού μελοδράματος («Ένας φονιάς εξομολογείται», με τον Θάνο Λειβαδίτη και τη Μέμα Σταθοπούλου). Έκανε οικογένεια κατόπιν, παιδιά, και κατά βάθος ήταν ψυχούλα: για το παιδί που σκότωσε μιλάει πάντα με υποκοριστικά, τρυφερά. Θα μου πείτε: το πυροβόλησε εν ψυχρώ. Όχι δα! Θόλωσε γιατί του έβρισαν τη Μάνα του τα κωλόπαιδα («Νόμος 4.000 περί τεντυμποϊσμού»). Τη Μάνα, που κανείς αστυνόμος ποτέ δεν την έβρισε! Κι ούτε θυμάται αν σημάδεψε: όταν θολώνεις, τι να θυμάσαι; Εν βρασμώ σκοτώνουμε - και τα Εξάρχεια είναι καζάνι που βράζει («Τα ρεμάλια της Φωκίωνος Νέγρη»). Και τώρα - τώρα ποιος θα ταϊσει τα παιδάκια του, που δεν έχουν την τύχη να τα έχουν σκοτώσει και θα πεινάνε; Τα κωλόπαιδα στα Εξάρχεια (τα Εξάρχεια επανέρχονται διαρκώς, είναι το κλειδί του ερμηνευτικού σχήματος: ο Βεελζεβούλ για κομμουνίστριες θεούσες), αν δεν είναι πρεζόνια (Κύριος οίδε, βέβαια, που βρήκαν τη δόση τους) ή χαφιέδες δικοί μας, είναι πλουσιόπαιδα με νταντάδες και αυτοκίνητα, που θα πάνε κατ' ανάγκην από εξοστρακισμό γιατί παρατοποθετούνται, ως μη ώφειλαν, εκεί που δικαιούμαστε να πυροβολούμε: Στα Εξάρχεια - τα αστόπαιδα! Ποια γενιά των 700 ευρώ; Όσοι δουλεύουν δεν έχουν καιρό να βγαίνουν στους δρόμους, όπως και η Κομμούνα απέδειξε άλλωστε. Κι αυτά τα πλουσιόπαιδα προκαλούν κάποιον που έχει χτυπήσει 12ωρη βάρδια (κάνοντας τι ακριβώς; άλλη συζήτηση!) κι είναι κουρασμένος, κατάκοπος, όπως κι εσύ, εργάτη κι εργάτρια. Δεν θα τα πυροβολούσες κι εσύ;
Θα άξιζε τον κόπο να αναδημοσιευτεί ολόκληρο το διήγημα. Αν μπορείτε να το βρείτε, διαβάστε το: είναι για γέλια - κι είναι ανατριχιαστικό, γιατί, απλούστατα, θα το προσυπέγραφε (με μιαν ελαφρά επιφύλαξη, ίσως, για τον ανεστραμμένο, κι όχι ως θά 'πρεπε ευθύ, καθαγιασμό των Οργάνων της Τάξεως), θα τα προσυπέγραφε, το ξαναλέω και το εννοώ, ο Καρατζαφέρης.
Αντίθετα ο ΙΟΣ έπεσε έξω ως προς τον Κούγια:
Οι μελαγχολικές σκέψεις που μας γέννησε το πρωτοσέλιδο του κυριακάτικου "Ριζοσπάστη" ενισχύθηκαν από ένα δισέλιδο στο εσωτερικό του ίδιου φύλλου. Γιατί όποιος διάβασε το διήγημα "Το λάθος τηλεφώνημα ενός φονιά" στις σελίδες 8-9 του ενθέτου "7 μέρες μαζί", θα διαπίστωσε ότι η "γενιά των αετών" του κ. Καρατζαφέρη δεν εκφράζεται μόνο από το κλεμμένο σύνθημα του πρωτοσέλιδου. Αυτό το κείμενο, που υπογράφει κάποιος ΑΣΑ, αποτελεί την πιο θερμή συνηγορία στον τρόπο που ενήργησε ο ειδικός φρουρός το μοιραίο βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου και θα μπορούσε κάλιστα να φιλοξενείται στο κομματικό όργανο του ΛΑΟΣ, την "Α1".
Ούτε ο κ. Κούγιας διανοήθηκε...
Μπάμπης Γεωργούλας (ΕΠΟΧΗ):
Να θυμίσουμε τις 'θεωρίες' πως όλοι αυτοί που τα σπάνε είναι πλουσιόπαιδα που διασκεδάζουν την ανία τους ή εξεγείρονται γιατί βλέπουν να χάνουν, λόγω της κρίσης, τα προνόμιά τους;
Ή μήπως την άλλη 'θεωρία', που θέλει τους φοιτητές γόνους κατά κύριο λόγο των μεσαίων στρωμάτων και συνεπώς με συμφέροντα που δεν συμβαδίζουν με τα συμφέροντα της εργατικής τάξης; Ή τις άλλες ανοησίες, πως για να εξεγερθεί ένας νέος δεν φτάνει να ανήκει στην υπό ένταξη κοινωνική κατηγορία, αλλά να έχει και... ένσημα του ΙΚΑ, αλλιώς είναι τουλάχιστον ταξικά ύποπτος.
Όλες αυτές οι... ταξικές αναλύσεις παρέλασαν διά μακρών από τις σελίδες του 'Ρ'. Όπως και οι άλλες βαθυστόχαστες, πως τάχα όλοι αυτοί που βγαίνουν στον δρόμο και συγκρούονται με την αστυνομία είναι χαφιέδες (κινούμενοι από κέντρα εκτός και εντός Ελλάδας) ή παρασυρμένοι από τους προβοκάτορες της ασφάλειας.
Τώρα, τις συναντούμε στο σώμα της κοινωνιολογίζουσας και ψυχολογίζουσας 'απολογίας' του δολοφόνου αστυνομικού, η οποία αναπτύσσεται στον φόντο της λαϊκίστικης κοινοτοπίας περί αστυνομικών - 'παιδιών του λαού' (που σηκώνουν όμως το πιστόλι και πυροβολούν τον ίδιο).
Να λοιπόν ποιοι είναι οι βαθύτεροι λόγοι, που εξηγούν πώς ένα τέτοιο κατάπτυστο κείμενο, που θα μπορούσε να αποτελεί και υπερασπιστική γραμμή του δολοφόνου, μπόρεσε να συνταχθεί από έναν συνεργάτη, αλλά κυρίως να εγκριθιεί από τα στελέχη του 'Ρ'. Το υπόστρωμα πάνω στο οποίο μπορούσε να βλαστήσει αυτό το είδος 'λογοτεχνίας' ήταν έτοιμο από καιρό, έργο μιας ηγεσίας πολύ κατώτερης των περιστάσεων. Είναι το ίδιο υπόστρωμα που κάνει τη Λιάνα Κανέλλη να νιώθει σαν στο σπίτι της στον Περισσό. Ή επιτρέπει στην 'Αυριανή' να προτείνει, προβοκατόρικα, να ανατεθεί η τήρηση της τάξης στο ΚΚΕ"
Και ο Γιώργος Ρούσης (Ελευθεροτυπία):
Οσον αφορά πιο ειδικά τη χρήση βίας γενικώς, η γ.γ. της Κ.Ε. του κόμματος, κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού στη Βουλή, υποστήριξε ότι «με την πραγματική λαϊκή εξέγερση δεν θα σπάσει ούτε ένα τζάμι», λες και υπήρξε ή θα υπάρξει ποτέ τέτοια εξέγερση, λες και η πράξη του Γιάννη Αγιάννη στους Αθλιους του Βίκτωρος Ουγκό να σπάσει τη βιτρίνα του αρτοπωλείου δεν ήταν πράξη λαϊκής εξέγερσης αλλά προβοκάτσια. Στο ίδιο πλαίσιο ειπώθηκε και το ανήκουστο ότι «δεν μπορεί να υπάρξουν μορφές πάλης που απαγορεύονται», λες και η ίδια η σοσιαλιστική επανάσταση είναι νόμιμη για την αστική εξουσία.
Εκείνο όμως που ξεπέρασε κάθε όριο και προκάλεσε σοκ ήταν ένα απίστευτο και όμως αληθινό, πραγματικά προβοκατόρικο πριν απ' όλα για το ίδιο το ΚΚΕ, «διήγημα» που δημοσιεύτηκε στον Ριζοσπάστη, με τίτλο «Το λάθος τηλεφώνημα ενός φονιά». Σε αυτό το πολιτικό κείμενο, που εμφανίζεται σαν διήγημα και που θα αποτελέσει μελανή κηλίδα για το ΚΚΕ, με μια πολύ πιο συγκροτημένη δομή απ' ό,τι εκείνη των προκλητικών δηλώσεων Κούγια, αθωώνεται, ναι καλά διαβάσατε, αθωώνεται ο αστυφύλακας - «παιδί της παραδουλεύτρας από το χωριό», που πυροβόλησε «τα κωλόπαιδα» «με σπίτι ιδιόκτητο, τρία αυτοκίνητα, νταντάδες και καθηγητές στο σπίτι», τα οποία του «βρίζανε τη μάνα» και «πήγαν να τον κάψουν σαν λαμπάδα»!!!
Εκείνο όμως που ξεπέρασε κάθε όριο και προκάλεσε σοκ ήταν ένα απίστευτο και όμως αληθινό, πραγματικά προβοκατόρικο πριν απ' όλα για το ίδιο το ΚΚΕ, «διήγημα» που δημοσιεύτηκε στον Ριζοσπάστη, με τίτλο «Το λάθος τηλεφώνημα ενός φονιά». Σε αυτό το πολιτικό κείμενο, που εμφανίζεται σαν διήγημα και που θα αποτελέσει μελανή κηλίδα για το ΚΚΕ, με μια πολύ πιο συγκροτημένη δομή απ' ό,τι εκείνη των προκλητικών δηλώσεων Κούγια, αθωώνεται, ναι καλά διαβάσατε, αθωώνεται ο αστυφύλακας - «παιδί της παραδουλεύτρας από το χωριό», που πυροβόλησε «τα κωλόπαιδα» «με σπίτι ιδιόκτητο, τρία αυτοκίνητα, νταντάδες και καθηγητές στο σπίτι», τα οποία του «βρίζανε τη μάνα» και «πήγαν να τον κάψουν σαν λαμπάδα»!!!
Είμαι -ακόμα...- περίεργος για το τι θα γράψει αύριο ο "Ρ" για τη στάση Κούγια...
............λιοπον αργησα αλλα στο τελος το καταλαβα....η υπερασπιστικη γραμμη του κουγια πατροναρεται απο το ριζοσπαστη που θα αναλαβει την τηρηση της ταξης σε συνεργασια με το ΛΑΟΣ και υπερυπουργο τη λιανα ....ειμαι σιγουρος οτι αν δεν μοιρασουν δωρεαν στολες στους κνιτες με χορηγια ΓΕΡΜΑΝΟΣ οπωσδηποτε θα δωσουν μορια στις πανελληνιες για τα μελη της κνε...........
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ που άφησες το σχόλιό σου...
ΑπάντησηΔιαγραφή