Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Στη μνήμη του Vittorio Arrigoni

Πηγή:  H Λέσχη
(το πρώτο βίντεο είναι από

Σκότωσαν στη Γάζα το γνωστό ιταλό ακτιβιστή Βιτόριο Αριγκόνι

Ακραίοι ισλαμιστές σαλαφίτες απήγαγαν χθες τον γνωστό ακτιβιστή για την υπόθεση της Παλαιστίνης Βιτόριο Αριγκόνι, που ανήκε στο International Solidarity Movement. Το πτώμα του βρέθηκε σε ένα διαμέρισμα στη Γάζα, έπειτα από επιχείρηση της Χαμάς. Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης υπήρξαν τραυματισμοί και συλλήψεις.
Λίγες ώρες νωρίτερα σε ένα βίντεο που στάλθηκε από το The Voice of Gaza, εμφανιζόταν ο Βιτόριο με δεμένα χέρια και μάτια, εμφανώς χτυπημένος στη δεξιά πλευρά του προσώπου. Οι απαγωγείς ανήκουν στην ταξιαρχία Mohamed Bin Moslama, μια από τις πολλές σαλαφιτικές ομάδες που αντιπαθούν τη Χαμάς και αδιαφορούν για το παλαιστινιακό ζήτημα. 


“Vittorio…Σήμερα έγινες ένας Παλαιστίνιος μάρτυρας…Μοιάζεις όλο και περισσότερο με εμάς…Πέθανες σαν εμάς σε αυτή τη γη…από το χέρι των εχθρών μας…σε πήγαν στο νοσοκομείο Shefa…και σε κάλυψαν με μία από τις κουβέρτες μας…Η εικόνα είναι η ίδια Vittorio…
Συγχώρεσε μας φίλε μου…δε μπορέσαμε να σε σώσουμε..”
η Παλαιστίνια Lana Hijazi για το θάνατο του Vittorio Arrigoni


Στη μνήμη του συναγωνιστή θα παραθέσουμε ένα μικρό κειμενάκι, μεταφρασμένο από τα ιταλικά, που είχε γραφεί από τον ίδιο το Βιτόριο, τον Ιανουάριο του 2009, όταν οι Ισραηλινοί βομβάρδιζαν τη Γάζα. Μπορεί να βρεθεί στα ιταλικά εδώ :
«Πάρε μερικά γατάκια και βάλε τα μέσα σ’ ένα κουτί» μου λέει ο Jamal, χειρούργος στο νοσοκομείο Al Shifa, το βασικό στη Γάζα, ενώ μια νοσοκόμα αφήνει στο έδαφος ακριβώς μπροστά μας κανά δυο χάρτινα κουτιά, καλυμμένα με πιτσιλιές από αίμα.
«Κλείσε τώρα το κουτί, και με όλο σου το βάρος και όλη σου τη δύναμη πήδηξε πάνω του μέχρι ν’ ακούσεις τον ήχο από τα κόκκαλα που σπάνε, και το τελευταίο νιαούρισμα να πνίγεται.» Καθώς κοιτάω τα κουτιά αποσβολωμένος, ο γιατρός συνεχίζει.
«Προσπάθησε τώρα να φανταστείς τι θα γινόταν μετά τη δημοσιοποίηση ενός τέτοιου συμβάντος, την καθόλα δίκαιη αντίδραση της διεθνούς κοινής γνώμης, τις καταγγελίες των οργανώσεων για τα δικαιώματα των ζώων…» ο γιατρός συνεχίζει την αφήγησή του, ενώ εγώ δεν καταφέρνω να πάρω τα μάτια μου πάνω αυτά τα κουτιά που είναι τοποθετημένα ακριβώς μπροστά στα πόδια μου. «Το Ισραήλ κλείδωσε εκατοντάδες πολίτες μέσα σ’ ένα σχολείο σαν να ήταν ένα κουτί, δεκάδες παιδιά, και μετά πάτησε πάνω του με όλο το βάρος των βομβών του. Και ποιες ήταν οι αντιδράσεις ανά τον κόσμο; Σχεδόν καμία. Θα ήμασταν πιο ασφαλείς αν είχαμε γεννηθεί ζώα, παρά Παλαιστίνιοι»
Σ’ αυτό το σημείο ο γιατρός σκύβει προς ένα από αυτά τα κουτιά, και το ανοίγει μπροστά μου. Μέσα βρίσκονται ανθρώπινα άκρα, χέρια και πόδια, από το γόνατο και κάτω ή ολόκληρα από το μηρό, που ανήκαν στους ακρωτηριασμένους τραυματίες που φέρανε από το σχολείο των Ηνωμένων Εθνών Al Fakhura di Jabalia, όπου τα θύματα είναι περισσότερα από 50 μέχρι στιγμής. Προφασίζομαι ένα επείγον τηλεφώνημα και αποχαιρετώ το Jamal. Στην πραγματικότητα κατευθύνομαι προς τις τουαλέτες, διπλώνομαι στα δύο και κάνω εμετό.
Vittorio Arrigoni Γάζα, 8 Ιανουαρίου 2009
Μετάφραση: Νιόβη Ζαραμπούκα Χατζημάνου





4 σχόλια:

  1. "..Ένα χώρο να σταθούμε ζητήσαμε,
    δίχως υποτιθέμενα προνόμια ή ξέχωρη αξία

    Ένα αναγκαίον υστέρημα εις όλους περιττόν
    (κι η ευαισθησία σε τέτοιες στιγμές τι χρησιμεύει;),
    .....

    Επιτέλους έναν χώρον απλούστατον, έστω 1x2, δίχως υποτιθέμενα προνόμια ή ξέχωρη αξία
    Άνθρωποι χωρίς καμιά ιδιαίτερη ιδεολογία, όχι αισθαντικότητα, όχι απογοητευμένοι, άνθρωποι απλώς..."

    Μανόλης Αναγνωστάκης
    Από τη συλλογή Παρενθέσεις (1956)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μέρα
    Ιδιωτικό δάνειο εμπιστοσύνης, δίνουμε δάνεια χωρίς να ξέρουμε να αισθάνεστε με την αμοιβή, το δάνειό σας θα σας δώσει σε χαμηλό επιτόκιο 0f 1,5%. Το ιδιωτικό δάνειο Trust είναι η καλύτερη λύση για την επιχείρησή σας. Παρέχουμε μια ποικιλία δανείων. στείλτε μας ηλεκτρονικό μήνυμα σήμερα {privatetrustloan@yahoo.com}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή μέρα
    Ιδιωτικό δάνειο εμπιστοσύνης, δίνουμε δάνεια χωρίς να ξέρουμε να αισθάνεστε με την αμοιβή, το δάνειό σας θα σας δώσει σε χαμηλό επιτόκιο 0f 1,5%. Το ιδιωτικό δάνειο Trust είναι η καλύτερη λύση για την επιχείρησή σας. Παρέχουμε μια ποικιλία δανείων. στείλτε μας ηλεκτρονικό μήνυμα σήμερα {privatetrustloan@yahoo.com}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΑΝΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ ΔΑΝΕΙΟΥ 2018

    γεια σε όλους
    Αυτό είναι το πώς πήρα το δάνειό μου από έναν δανειστή ιδιοφυΐα δάνειο
    εξαιρετική εμπειρία με αυτό το πρακτορείο δανείου σε απευθείας σύνδεση, αλλά εγώ αισθάνομαι ότι του
    καλό να σας ενημερώσω πού και πώς πήρα την οικονομική μου ανακάλυψη

    Είμαι η κα Carolina Russell, νωρίτερα φέτος, έβλεπα
    οικονομική κρίση Η δουλειά μου ήταν κάτω ότι έπρεπε να πουλήσω το αυτοκίνητό μου έτσι θα μπορούσα
    πληρώνομαι τους εργαζόμενους μου και εκτός των λογαριασμών μου μέχρι μια μέρα, ήμουν απασχολημένος με έλεγχο
    αγγελίες σε απευθείας σύνδεση και βρήκα μια εταιρεία και αποφάσισα να δώσω μια δοκιμή, αποφάσισα να πάρω
    ένα τολμηρό βήμα και μου είπαν από την εταιρεία ότι θα λάβω το δάνειό μου στις 24
    ώρες με 3% χαμηλό επιτόκιο, ήταν σαν ένα όνειρο για μένα όπως στις επόμενες 12-24 ώρες, έλαβα
    το δάνειο μου από τον κ. PATRICK, σήμερα είμαι ευτυχισμένη γυναίκα επειδή το όνειρό μου τελικά ήρθε μέσα, πλήρωσα το δικό μου
    λογαριασμούς, αύξησε την επιχείρησή μου και το κεφάλι μου κρατήθηκε πάνω από το νερό είμαι τόσο χαρούμενος, προσφέρουν επιχειρήσεις
    δάνειο και όλα τα είδη δανείων και συμβουλές καθένας από εσάς που πνίγεται οικονομικά Ή χρειάζεστε ένα δάνειο
    επικοινωνήστε με τον κ. Patrick michael σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (Patrickloans15@gmail.com)
    αν βρίσκεστε σε οποιαδήποτε οικονομική κατάσταση είναι σε θέση να σας βοηθήσει, γιατί με βοήθησε με ένα δάνειο με δώρα και δεν απογοήτευσα ποτέ

    Ο κ. Patrick είναι ένας καλός και αξιόπιστος δανειστής δανείου
    αν βρίσκεστε εκεί ψάχνοντας για δάνειο εδώ έρχεται μια καλή ευκαιρία για σας να υποβάλει αίτηση για επείγουσα και να είναι επιτυχής.
    εφαρμόστε γρήγορα μαζί τους σήμερα και λάβετε το δάνειό σας χωρίς να χάνετε
    Patrick Loans Ltd, είναι μια πιστοποιημένη και αξιόπιστη εταιρεία δανείων και θα καταθέσετε για αυτόν
    Ευχαριστώ τον κ. Patrick, ο οποίος με βοηθά να λύσω το οικονομικό μου πρόβλημα
    για άλλη μια φορά Εφαρμόστε μαζί τους μέσω αυτού του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: PATRICKLOANS15@GMAIL.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή