Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Σκανδαλίδης: Είμαι σοσιαλδημοκράτης αλλά στα δύσκολα εφαρμόζω τον νεοφιλελευθερισμό!



Σκανδαλίδης: Είμαι σοσιαλδημοκράτης, να το ξεκαθαρίσουμε και εξακολουθώ να είμαι!

Δημοσιογράφος: Και τότε πώς εφαρμόζετε αυτό το νεοφιλελεύθερο τρίπτυχο: ιδιωτικοποιήσεις, απορρύθμιση, περιορισμός του δημοσίου παντού; Άρα έχετε πρόβλημα ταυτότητας, θα πάτε σε ψυχολόγους!

Σκανδαλίδης: Ακούστε, όχι δεν θα πάμε, δεν θα πάμε γιατί, μας έχει μάθει ένα πράγμα η κυβέρνηση Παπανδρέου: ότι όταν αλλάζουν τα πράγματα με τόσο καταιγιστικό τρόπο, πρέπει όχι να προσαρμόζεσαι απλά αλλά και να προσαρμόζεις και τις ιδέες σου! Και πρέπει να σας πω πως δεν είναι κανένας ευτυχισμένος με το νεοφιλελεύθερο τρίπτυχο, όμως έχουμε μπροστά μας δρόμο να αποδείξουμε πως η πυξίδα δεν χάθηκε από τα χέρια μας! 


- από την εκπομπή της Παρασκευής 25/2 "Καλημέρα Ελλάδα" (περίπου μετά το 72ο λεπτό):
http://webtv.antenna.gr/webtv/watch?cid=_ty_e_qm_w_h_q_us_q%3d

Συμπέρασμα; Αυτό ακριβώς που τους έτριψε στη μούρη η Σοφία Σακοράφα και τραβάγανε αγανακτισμένοι τις σοσιαλιστικές κοτσίδες τους. Πως δηλαδή, για αυτούς, οι σοσιαλιστικές ιδέες είναι για να τις περιφέρουν ως κράχτες στο μπουρδέλο τους στις εποχές των παχιών αγελάδων. Μόλις "αλλάξουν τα πράγματα" και πρέπει να αποδείξουν στην πράξη τα όσα λένε, τότε ασπάζονται τις απόψεις Φρίντμαν, σχολής Σικάγου, Θάτσερ, Ρήγκαν και του υπόλοιπου νεοφιλελεύθερου συρφετού!

Θαυμάστε τον, θαυμάστε τους! Και στις επόμενες εκλογές ξαναψηφίστε τους!

Οι πολιτικώς ορθά εκφραζόμενοι μπορούν να βρουν μύριους όσους πολιτικούς χαρακτηρισμούς για αυτούς τους τύπους. Εγώ, τους λέω απλά ΞΕΤΣΙΠΩΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ και ΣΥΜΜΟΡΙΑ. 

Αλλά ρε κωλόπαιδα... Ο ΓΑΠ θα την κάνει για τη χώρα του... εσείς από πού θα φύγετε;

5 σχόλια:

  1. "ΞΕΤΣΙΠΩΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ και ΣΥΜΜΟΡΙΑ. "

    Nα παιξω και εγω; :)
    Απατεωνες,δωσιλογοι,πρακτορες των διεθνων τοκογλυφων,αμερικανακια,καπηλευτες του σοσιαλισμου,ξεδιαντροποι,προσκυνημενοι,

    με μια λεξη:Πασοκ!

    Το μονο που με παρηγορει στη πικρα μου,ειναι οτι υποφερουν μαζι μου (ισως οχι το ιδιο,αλλα δεν εχει σημασια),και τα κοροιδα που τους ψηφισαν,στις Εθνικες ΑΛΛΑ ΚΑΙ στις δημοτικες.
    Μικροψυχο αυτο που λεω,αλλα ειλικρινες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άι σιχτίρ, που έγινε ο κάθε μπουρτζόβλαχος από μετριότητα υπουργός και νομίζει πως έχει και ιδεολογία!
    Συγγνώμη, Ρήγα μου, αλλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σελίν, δεν με παρηγορεί πια αυτό που λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Celin για περαιτέρω... χώσιμο ρίξε μια ματιά σε αυτό εδώ
    http://rigasili.blogspot.com/2011/02/blog-post_2500.html
    κάποιου αγανακτισμένου από το alfavita...

    Λωτοφάγε τι συγγνώμη λες... Ευτυχώς από τέλη Γενάρη δεν έχω pc σπίτι (ας είναι καλά η ΔΕΗ που μου το έκαψε) και έχω γλυτώσει πολλές πολλές αυθόρμητες αναρτήσεις που θα ήταν μόνο μπινελίκια. Όπως σήμερα που άκουσα τον ξετσίπωτο ΚΑΙ ηλίθιο ΓΑΠ στη Βουλή...

    Πάντως, για να μην σας μείνει η κακή διάθεση, διαβάστε για να γελάσετε με την ψυχή σας το Άρλεκιν του Βήματος, ή, μάλλον τον δημοσιογραφικό αυνανισμό του Βήματος... Το μόνο που δεν μας λέει η "δημοσιογράφα" είναι αν το κάνανε στη σκηνή...
    http://rigasili.blogspot.com/2011/02/blog-post_4243.html

    Βρε παιδιά... αυτοί οι τύποι ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Ώρες ώρες μου φαίνεται πως βλέπω μια κακή κωμωδία... δεν ξέρω, μου φαίνονται απίστευτα πια αυτά που λένε, γράφουν χωρίς καμμιά αίσθηση της ξεφτίλας και του βούρκου που έχουν βυθιστεί...

    Εκτός κάθε ορίου πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ! Τόσο το κείμενό σου στο οποίο μας παρέπεμψες (πώς μου διέφυγε;) όσο και τα σχόλια των αναγνωστών σου! Πέθανα στο γέλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή