Τετάρτη, 27 Οκτωβρίου 2010

Ακροδεξιό ντοκιμαντέρ στην ΕΤ1!

(πηγή)
Κυριακή βράδυ έπεσα πάνω σε ένα απίστευτο "ντοκιμαντέρ" στην ΕΤ1 όπου η ιστορία ξαναγραφόταν με τη ματιά του...  ακροδεξιού τηλεπλασιέ. Το τηλέφωνο που βρήκα στην ιστοσελίδα της ΕΡΤ δεν απαντούσε κι έτσι δεν μπόρεσα να διαμαρτυρηθώ (το είδα στην επανάληψη αργά το βράδυ αλλά από την ανακοίνωση της ΕΡΤ φαίνεται πως το πρόβαλαν αρχικά στις 9 το βράδυ, δηλαδή την ώρα της υψηλότερης θεαματικότητας!).

Το "ντοκιμαντέρ" είχε για τίτλο "Η Σοβιετική ιστορία" και ήταν στο γνωστό μοτίβο ακροδεξιών και άλλων που επιχειρούν να ξαναγράψουν την ιστορία: η ΕΣΣΔ και η ναζιστική Γερμανία ένα και το αυτό, τα SS εκπαιδεύτηκαν από την Σοβιετική Ένωση, οι Ρώσοι στρατιώτες χαιρετούσαν με τον χιτλερικό χαιρετισμό, στην ΕΣΣΔ δολοφονούσαν όσα παιδιά ζητιάνευαν μόλις γίνονταν 12 χρονών, τη φασιστική Γερμανία νίκησαν οι Τσώρτσιλ και Ρούσβελτ αφού η ΕΣΣΔ αρνήθηκε την αντιχιτλερική συμμαχία, οι μαρξιστές διαφώνησαν με τον Χίτλερ επειδή... έβαζε ανθρώπους στο φούρνο με φυλετικά κριτήρια και όχι ταξικά!!! Και άλλα πολλά... 

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα δύο μόνο αντιδράσεις. Μία στην ΑΥΓΗ (που αποκάλυψε πως ήταν παραγωγή ακροδεξιάς ομάδας) και μία σε ανακοίνωση του ΚΚΕ!!!

Μα είναι δυνατόν; Τέτοια σιωπή απέναντι στην κατάπτυστη ακροδεξιά προπαγάνδα από την κρατική τηλεόραση; Οι πνευματικοί άνθρωποι αυτού του τόπου εκτός από την διαμαρτυρία για το τσιγάρο δεν έχουν τίποτα άλλο να πουν; Τόσο εξαρτημένοι ΟΛΟΙ πια, τόσο εκμαυλισμένοι από τις κρατικές χορηγίες, τόσο νάνοι; 

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ! 


.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. 



Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου για τον αντικομμουνισμό της ΕΡΤ 
από ΚΚΕ

Με ένα κατάπτυστο ντοκιμαντέρ παραγωγής της, αντάξιο των γκαιμπελίσκων που την διευθύνουν, η ΕΤ1, δίχως να πρωτοτυπεί, εμφάνισε το βράδυ της Κυριακής την ιστορία με το κεφάλι κάτω. Αγαπητό θέμα της -ποιος άλλος;- ο Στάλιν, τον οποίο η ΕΤ1 εμφάνισε ως συνεργάτη του Χίτλερ στην εκπαίδευση της Γκεστάπο, στην παράδοση χιλιάδων Εβραίων στο γερμανικό κράτος για να αποσταλούν στα κρεματόρια, στην άρνηση του Στάλιν -άκουσον, άκουσον- να αποδεχθεί την αντιχιτλερική συμμαχία, στην υιοθέτηση από Σοβιετικούς αξιωματικούς του ναζιστικού χαιρετισμού και άλλα. Ακόμα, τα εκατομμύρια παιδιά - ζητιάνους που η Σοβιετική αστυνομία δολοφονούσε μόλις συμπλήρωναν τα δώδεκα χρόνια τους.
Για την αντικομμουνιστική φρενίτιδα της κρατικής τηλεόρασης, το ΚΚΕ καταγγέλλει την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και τον αρμόδιο για την ΕΡΤ υπουργό. Κάνουν μεγάλο λάθος αν νομίζουν ότι μπροστά στις εκλογές θα αλιεύσουν ψήφους με τέτοιες χυδαιότητες, κάνουν λάθος αν πιστεύουν ότι με τον αντικομμουνισμό θα συγκαλύψουν τη βάρβαρη πολιτική που εφαρμόζουν υπέρ της πλουτοκρατίας.
Ο αντικομμουνισμός πρέπει να γίνει ένα ακόμα κριτήριο για καταδίκη της πολιτικής του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και των αναχωμάτων τους. Κριτήριο για να βγει το ΚΚΕ αποφασιστικά ενισχυμένο από τις κάλπες

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. 


Κι αν η δίκαια οργισμένη αντίδραση του ΚΚΕ, καταλήγει κάπως εκτός θέματος (για μένα), πολύ πιο ενδιαφέρουσα είναι η αποκάλυψη του Νίκου Φίλη στην ΑΥΓΗ, για το ποιοί είναι πίσω από αυτό το ανοσιούργημα


.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.  


Η ΕΡΤ πρόβαλε ντοκιμαντέρ της ευρωπαϊκής ακροδεξιάς 
του Νίκου Φίλη
από ΑΥΓΗ (26/10)

Η ΕΤ-1 το βράδυ της Κυριακής πρόβαλε "ιστορικό ντοκιμαντέρ για τα εγκλήματα της Σοβιετικής Ένωσης". Η σκηνοθεσία βασιζόταν στη γνωστή συνταγή της ανάμειξης πραγματικών περιστατικών με αμφίβολα ή και χαλκευμένα "ντοκουμέντα", με στόχο "να τεκμηριωθεί" ότι η Σοβιετική Ένωση υπήρξε χειρότερη από το χιτλερικό καθεστώς. Προσπάθησαν μάλιστα να μας πείσουν ότι η ΝKPD εκπαίδευσε τα SS! Στόχος του ντοκιμαντέρ ήταν να πείσει ότι η Σοβιετική Ένωση ευθύνεται για την εξόντωση 20.000.000 πολιτών. Δηλαδή επιχειρείται να συμψηφιστεί η προσφορά των Σοβιετικών στην αναχαίτιση του ναζισμού, αφού ακόμη κι ο αριθμός των θυμάτων από τη ναζιστική επίθεση ισοφαρίζεται τεχνηέντως με τα "θύματα των κομμουνιστών"! Η κατακλείδα του ντοκιμαντέρ είναι ότι "η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι η μοναδική περιοχή στον κόσμο όπου δεν αναγνωρίζεται η θυσία των θυμάτων της Σοβιετικής Ένωσης".

Στους τίτλους τέλους αναγράφεται ότι το ντοκιμαντέρ χρηματοδοτήθηκε από την ευρωομάδα "Ένωση για την Ευρώπη των Εθνών". Πρόκειται για ευρωομάδα που είχαν συστήσει ακροδεξιές δυνάμεις στην Ευρωβουλή, ανάμεσά τους ο νεοφασίστας Φίνι της Ιταλίας και, για κάποιο διάστημα, το ΛΑΟΣ. Το ντοκιμαντέρ, λοιπόν, εξυπηρετεί διατεταγμένη αντικομμουνιστική προπαγάνδα. Κι όχι μόνο. Επιχειρεί να διαστρέψει την ευρωπαϊκή αντιφασιστική εμπειρία και να συντελέσει στην αναθεώρηση της Ιστορίας, προχωρώντας ακόμη και σε πολιτική υπόδειξη προς την Ε.Ε.

Η απάντηση της ΕΡΤ, "ότι το ντοκιμαντέρ απηχεί την άποψη του δημιουργού και για κανένα λόγο η ΕΡΤ δεν ταυτίζεται με αυτό", δεν είναι πειστική. Δεν πρόκειται για ψύχραιμη προσέγγιση ιστορικών γεγονότων, αλλά για χυδαία προπαγάνδα, με κατονομαζόμενη την οικονομική πηγή. Δεν το πρόσεξαν αυτό οι υπεύθυνοι της ΕΡΤ; Τι νόημα έχουν τα περί "πολυφωνίας και πλουραλισμού"; Ποιον προσπαθεί να πείσει η ΕΡΤ με το επιχείρημα ότι "μέσα από τα προγράμματά της προβάλλονται όλες οι θέσεις και τα ρεύματα σκέψης, όπως αυτά εκφράζονται αυθεντικά τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς";

Η δημόσια τηλεόραση έχει υποχρέωση να σέβεται τις δημοκρατικές και αντιφασιστικές αξίες, να μην συμπράττει, έστω και από προχειρότητα, στην παραποίηση της ιστορικής αλήθειας. Όταν μάλιστα αυτή η παραποίηση παράγει πολιτικά αποτελέσματα, σε μια εποχή που αναζωπυρώνονται οι ακροδεξιές ιδεολογίες.

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. 

Η απάντηση της ΕΡΤ

«Σχετικά με ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΚΚΕ, με την οποία καταγγέλλεται η ΕΡΤ για "αντικομμουνιστική φρενίτιδα" με αφορμή την προβολή από την ΕΤ1 του ντοκιμαντέρ με τίτλο "Η Σοβιετική ιστορία", η διοίκηση της ΕΡΤ αισθάνεται την υποχρέωση να διευκρινίσει και τονίσει τα ακόλουθα:

Το ντοκιμαντέρ αγοράστηκε από την ΕΡΤ το 2009 και μεταδόθηκε για πρώτη φορά την Κυριακή 24 Οκτωβρίου στις 21.00 από την ΕΤ1.

Είναι πρόδηλο ότι το περιεχόμενο του ντοκιμαντέρ απηχεί την άποψη του δημιουργού του και για κανένα λόγο η ΕΡΤ δεν ταυτίζεται με αυτό. Οι τυχόν ανακρίβειες, υποκειμενικές κρίσεις, διαστρεβλώσεις ιστορικής αλήθειας ή ακραίες θεωρήσεις βαρύνουν αποκλειστικά τους συντελεστές της συγκεκριμένης παραγωγής.

Η ΕΡΤ δηλώνει και διαβεβαιώνει ότι ουδεμία πρόθεση έχει να προβάλει την όποια αντικομμουνιστική θεώρηση της ιστορίας, γι' αυτό και χαρακτηρίζεται ως προς τα προγράμματά της από την πολυφωνία και τον πλουραλισμό.

Η ΕΡΤ, σε κάθε περίπτωση, σέβεται απόλυτα τις απόψεις και την κριτική κάθε κόμματος και σταθερά προσπαθεί μέσα από τα τηλεοπτικά προγράμματα των καναλιών της, να προβάλλονται όλες οι απόψεις, οι θέσεις και τα ρεύματα σκέψης, όπως αυτά εκφράζονται αυθεντικά τόσο στην Ελλάδα, όσο και διεθνώς».


.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. 



"Το ΠΑ.ΣΟ.Κ - ΛΑ.Ο.Σ. στην εξουσία" τώρα δικαιώνεται και "τηλε-ιστορικά". Επί εποχής μάλιστα που προΐσταται της ΕΡΤ ο -και "ποιητής"- Τηλέμαχος Χυτήρης! Αλήθεια, η σύζυγός του Μαρία Φαραντούρη δεν έχει να πει -κι αυτή- τίποτα; 

Άντε παιδιά... εσείς οι "του 60 οι εκδρομείς" να δείξετε και ντοκιμαντέρ πως δεν υπήρξε καν το ολοκαύτωμα! Ή μάλλον πως το έκανε η ΕΣΣΔ! Στο όνομα της "πολυφωνίας και του πλουραλισμού"πάντα...

ΝΤΡΟΠΗ!

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σας

    Έχετε απόλυτο δίκιο σε όλα.
    Εύχομαι να ξυπνήσει επιτέλους ο λαός. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιου του κόβουν την σύνταξη του βάζουν πρόσθετους φόρους του παίρνουν το σπίτι, του ακριβαίνουν όλα τα βασικά προιόντα και παρ¨όλα αυτά συνεχίζει να ψηφίζει πασόκ νδ λαος που όλοι αυτοί συντέλεσαν σ αυτά που ζούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για την αναφορά σου , έχω και εγώ τις δικές μου πολιτικές απόψεις όπως όλοι, αλλά τέτοια παραχάραξη της ιστορίας πρέπει να συγκεντρώνει την αντίσταση όλων, ντροπή στα ψέμματα της ΕΡΤ (και γενικότερα των δημοσιογραφίσκων κλπ αν μου επιτρέπετε) ντροπή και σε όσες ακόμα εφημερίδες δεν καταδίκασαν τη στυγνή αυτή όχι απλά αντικομμουνιστική αλλά και αντιστορική και αντεπιστημονική προπαγγάνδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή