Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Καλημέρα... Δικαίωμα!


από wasilisdorian

Νίκος Ξανθόπουλος - Δικαίωμα μου είναι να σ' αγαπώ
στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
μουσική: Απόστολος Καλδάρας
από την ταινία: Έχω δικαίωμα να σ' αγαπώ (1966) 

Μ' αποφεύγεις μ' ένα τρόπο εχθρικό,
επειδή είμαι από τζάκι φτωχικό,
μα αφού έτσι εσύ το κρίνεις, την καρδιά σου μη μου δίνεις...
μα δικαίωμα μου είναι, να σ' αγαπώ

Τι πικρός, της αγάπης που είναι ο αναστεναγμός,
τι σκληρό, της καρδιάς να ακούς μονάχος τον παλμό...
Μα αφού έτσι εσύ το κρίνεις, την καρδιά σου μη μου δίνεις...
μα δικαίωμα μου είναι, να σ' αγαπώ

Στη ζωή σου αφού δεν μπορώ να μπώ,
εγώ ζω με τον δικό μου τον καημό,
Ούτε πάω να σε πείσω, την καρδιά σου να κερδίσω,
μα δικαίωμα μου είναι, να σ' αγαπώ

Στη σκηνή, αριστερά από τον Ν.Ξ. κάθεται και παίζει μπουζούκι ο Απόστολος Καλδάρας, ενώ δεύτερο μπουζούκι (όρθιος, αριστερά) είναι ο Γιώργος Λαύκας! Ιστορία... 

Εδώ με Μιχάλη Μενιδιάτη, Χαρούλα Λαμπράκη:

από jilardino1

1 σχόλιο: