Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Καλημέρα... με χρώματα κι αρώματα...

... για τώρα, "όλα τα μπλε" και το άρωμα της λεμονιάς...
(πηγή)

από devotedsub
Μιχάλης Βιολάρης - Το δελφινοκόριτσο 
στίχοι: Οδυσσέας Ελύτης 
μουσική: Λίνος Κόκοτος
από τον δίσκο: Το θαλασσινό τριφύλλι (1972)

Εκεί στης Ύδρας τ' ανοιχτά και των Σπετσών
να σου μπροστά μου ένα δελφινοκόριτσο!
Μωρέ, του λέω, πού 'ν' το μεσοφόρι σου,
έτσι γυμνούλι πας να βρεις τ' αγόρι σου;

Αγόρι εγώ δεν έχω, μ' αποκρίνεται,
βγήκα μια τσάρκα για να δω τι γίνεται!
Δίνει βουτιά στα κύματα και χάνεται,
ξανανεβαίνει κι απ' τη βάρκα πιάνεται!

Θεέ μου, συγχώρεσέ με, σκύβω για να δω
κι ένα φιλί μου δίνει, το παλιόπαιδο!
Σα λεμονιά τα στήθη του μυρίζουνε
κι όλα τα μπλε στα μάτια του γυαλίζουνε...

Άιντε μωρό μου, ανέβα και κινήσαμε
πέντε φορές τους ουρανούς γυρίσαμε 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου