Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Κορυφαία διαφήμιση προφυλακτικού!

Δείτε το βίντεο με τον ήχο δυνατά!

από gkcreator

Εντάξει, δεν είναι όλα τα παιδιά έτσι αλλά... αν σου κάτσει; 
Εγώ πάντως πέθανα στο γέλιο με το ύφος απόγνωσης του έρμου του πατέρα...

Από ό,τι μου έχουν πει οι δικοί μου, κάπως έτσι έκανα κι εγώ μέχρι τα 3-4! Χτυπιόμουνα κάτω, λένε, όταν ήθελα κάποιο παιχνίδι! Βλέποντας το βιντεάκι σκέφτηκα με θαυμασμό τις αντοχές τους αφού, δεν με εκπαραθυρώσανε, δεν με πνίξανε στον νεροχύτη, δεν με κτίσανε στο πατάρι κι ούτε με φουντάρανε τσιμεντωμένο και δεμένο με άγκυρα!...

- ελπίζω να μην δω κανένα σχόλιο "Κρίμα!" :P

4 σχόλια:

  1. Νομιζω οτι η κορυφαια διαφημιση προφυλακτικου θα ηταν η εξης:
    (θα προσπαθησω να την περιγραψω οσο το δυνατον καλυτερα)

    Δειχνει σε μια φωτογραφια ή σε ενα βιντεακι τον Ανδρεα με την οικογενεια του.
    Η επομενη σκηνη δειχνει τον Γιωργο σε μια απο τις ηλιθιες ομιλιες του.

    Και τελειωνει με το "USE CONDOMS"

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κα-τα-πλη-κτι-κο!!!
    Πέθανα στο γέλιο! Αν, μάλιστα, δεν μας είχες προκαταλάβει λέγοντας ότι είναι διαφήμιση προφυλακτικού, θα ήταν και έκπληξη!
    Τέτοια έκανες κι εσύ; Κι εγώ... περίπου.
    Τα παιδιά μου, ευτυχώς, όχι σε τέτοιο βαθμό. Τελικά, φίλε μου, δεν πληρώνονται όλα εδώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Αντώνη Χαχαχαχαχαχα... ακόμα καλύτερη ιδέα!!!

    @Λωτοφάγο Ναι δίκιο έχεις, λάθος τίτλος. Όσο για το δεύτερο, ευτυχώς να λέμε!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. axaxaxa, το σχόλιό σου με το να μην γραφτεί κανα σχόλιο Κρίμα που δεν σε πνίξανε στο νεροχύτη μικρόν κλπ ενδιαφέροντα, έχει πολύ πλάκα. Καλά έκαναν που δεν σε σκότωσαν γιατί να, έχεις τη χαρά τώρα, και απολαμβάνεις τον Γιωργάκη σε νέες περιπέτειες!... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή