Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Καλημέρα...

Πρέπει να πάω στην εφορία σήμερα! Ε, με τέτοιο "ωραίο" πρόγραμμα, μόνο ένα τραγουδάκι μου έρχεται (το αφιερώνω και στον Ελληνάρα της προηγούμενης ανάρτησης και στους ομοίους του):

από crystallship

Γιάννης Μηλιώκας - Χαραμοφάης
στίχοι: Γιάννης Μηλιώκας
μουσική: Franco Cirliano
α' κυκλοφορία στο cd: Ένας σε δύο (2009)

Έχω θυμό μεγάλο, έχω τσαντίλα,
εγίνανε τα νεύρα μου τσατάλια,
λες κι η ζωή επίτηδες το κάμνει
και μου πετάει ομπρός μου κι ένα βλαμμένο!

Του 'χωσε φράγκα ο γέρος να τονε σπουδάσει
μα έμεινε ένα τούβλο, ένα κωθώνι,
του πήρε κι ένα σπίτι κι ένα αμάξι,
του βρήκε και δουλειά του παλιοφλώρου!

Έπιασε μια καρέκλα και τα ξύνει
δεν ξέρει πόσο κάμνουν δύο και δύο,
μου πήρε και το ύφος του ξερόλα
πώς να μην τρελαθώ με τον μαλάκα!

Τις πιο πολλές φορές τονε λυπάμαι
μα άνθρωπος είμαι κι εγώ, πόσο ν' αντέξω,
κι αν τύχει και ζητήσει και τα ρέστα
αλίμονό του τότε του χαραμοφάη!

Νάτος πάλι ο ήρωας του τραγουδιού. Στο ίδιο τραγούδι, στο ίδιο κανάλι, στην ίδια εκπομπή λίγους μήνες αργότερα, αλλάζει στους υπότιτλους τον... συνθέτη!!!

από partiou

Βέβαια, μπορεί να παρασύρθηκε από το συνοδευτικό του (διπλού) cd, το οποίο αναφέρει πως για όλο το δίσκο στιχουργός και συνθέτης είναι ο Γιάννης Μηλιώκας, και όπου υπάρχει και κάποιος άλλος δημιουργός τον αναφέρει στον κατάλογο των τραγουδιών, π.χ. 



αλλά δίπλα στο συγκεκριμένο τραγούδι, γράφει: 
... 

Πάμε πάλι το τραγουδάκι;  :)
Καλημέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου