(πηγή) |
Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς από την τοποθέτηση του Λεωνίδα Κύρκου ενάντια στις εκδηλώσεις κοινωνικής διαμαρτυρίας (τοποθέτηση που προσπάθησε να απαλύνει ο ίδιος ο Φ. Κουβέλης σε συνεντεύξεις του); Είπε ο Λ. Κύρκος ότι «ποτέ δεν είδε με συμπάθεια τα κινήματα ανυπακοής και απειθαρχίας" και προσέθεσε: "ιδίως όταν διαμορφώνονται από εντελώς ετερόκλητες δυνάμεις, αλλά και από τους λεγόμενους αγανακτισμένους πολίτες".
Άρα γενικώς δεν τα γουστάρει, ειδικώς δε τον ενοχλούν όταν δεν καθοδηγούνται πολιτικά. Άποψη απολύτως συμβατή με τη λενινιστική αντίληψη της πολιτικής που σε ολόκληρη τη ζωή του υπηρετεί. Η ανάλυση αυτή βέβαια έρχεται σε αντίθεση με την άποψη του Πάγκαλου και του Φ. Κουβέλη ότι πίσω από τα "δεν πληρώνω" κ.λπ. κρύβεται ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν πειράζει...
Αμέσως μετά ο Λ.Κ. αυτοαναιρείται εξαιρώντας από την κριτική του το μόνο κίνημα που έχει βία, αυτό της Κερατέας, το οποίο διαθέτει και όλα τα χαρακτηριστικά (ετερόκλητες δυνάμεις κ.λπ.), τα οποία κατηγορεί παραπάνω. Αμέσως μετά εξαιρεί και αυτούς που έχουν πρόβλημα με το εισιτήριο, άρα τι μένει εκτός από την προσπάθεια να κάνει σεκόντο στον Πάγκαλο;
Αμέσως μετά ο Λ.Κ. κάνει μια ακόμα αλλαγή κατεύθυνσης, η οποία όμως οδηγεί σε πλαγιομετωπική σύγκρουση με βασικές σταθερές του χώρου της ανανεωτικής αριστεράς. "Για την Ιστορία, λέει, να σας θυμίσω πάντως ότι και ο Μουσολίνι ήταν θιασώτης των απολίτικων και λαϊκίστικων κινημάτων ανυπακοής και απειθαρχίας». Δηλαδή ο Γκάντι, στο όνομα του οποίου οικοδομούσε η πάλαι ποτέ Ανανεωτική Πτέρυγα την αντιπαράθεση με το κόμμα για τον χαρακτήρα της πολιτικής δράσης, ήταν απολίτικος λαϊκιστής και Μουσολίνι; Το κίνημα των Πράσινων κατά της πυρηνικής ενεργειας; Τα κινήματα του '60 στις ΗΠΑ; Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ που δολοφονήθηκε σαν χθες (ειρωνεία της τύχης) και το κίνημα των πολιτικών δικαιωμάτων που ξεκίνησε από μια θέση σε ένα λεωφορείο;
Ο Λεωνίδας Κύρκος έχει γνωρίσει στο πετσί του τη δράση των "αγανακτισμένων πολιτών" εναντίον της αριστεράς, δηλαδή τη βία του παρακράτους εις βάρος των λαϊκών αγωνιστών. Οι πρωτοβουλίες και οι αυθόρμητες κινήσεις κοινωνικής διαμαρτυρίας δεν έχουν καμία σχέση με αυτά. Ακόμα κι αν ήταν βία -που δεν είναι-, θα ήταν η αμυντική βία των αδυνάτων. Τα ξέρει αυτά ο Λ.Κ.
Γ.Κ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου