Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Τα μάθατε;

Τα μάθατε; Δεν υπάρχει Μνημόνιο, δεν υπάρχει κρίση, δεν υπάρχει κοινωνική εξαθλίωση, δεν υπάρχει ανθρωπιστική κρίση στην Αθήνα, δεν υπάρχουν συσσίτια, δεν υπάρχουν στρατιές ανέργων, δεν υπάρχει το όργιο εμπόρων ναρκωτικών και σωματεμπόρων που έχουν καταλάβει το κέντρο της πόλης, δεν υπάρχει στέρηση πόρων της τοπικής αυτοδιοίκησης που θα οδηγήσει σε παραίτηση από τις υποχρεώσεις της προς τους πολίτες, δεν υπάρχει τίποτα. Για τον κόσμο  του protagon υπάρχουν μόνο οι ακκισμοί, τα τατουάζ, η ανάδειξη των επι-μέρους ως κεντρικά και το κεντρικό στο πουθενά... Α, ναι, υπάρχει και το πρόβλημα των διαδηλωτών...

Όσοι είδαν την τηλεοπτική αθλιότητα του Θεοδωράκη με Μπουτάρη, Καμίνη ας κάνουν τον κόπο να διαβάσουν και το κείμενο του Δ. Σεβαστάκη. (τρεις αναρτήσεις πριν, "Αναδιάρθρωση της ιδεολογίας;"). Τους έχει μελετήσει διεξοδικά αυτούς τους "προοδευτικούς" κι επικίνδυνους σοσιαλ-αφάσιους δημοσιογραφούντες... 

3 σχόλια:

  1. Εντάξει, δες και τις ερωτήσεις που τέθηκαν και πώς ακριβώς κινήθηκε και ο ίδιος ο διάλογος. Πάντως μόνο αποϊδεολογικοποιημένες δεν ήταν οι τοποθετήσεις τους.

    Ο Θεοδωράκης μας έχει συνηθίσει σε πρωτότυπα θέματα, αλλά σε μία ιδιαιτέρως λάιτ έκδοση (θυμίσου τη συνέντευξη με την Κούνεβα ή τους αναρχικούς ρόκερς των Εξαρχείων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα για τον Θεοδωράκη μιλάω!
    Για τις απιθανες ερωτήσεις του!

    Που ξεκίνησε την εκπομπή λέγοντας το βαρύγδουπο "ίσως δεν έχουμε καταλάβει τι σημαντική αλλαγή έγινε στον τόπο μας" και η "ανίχνευση" της "αλλαγής" ήταν οι τηλεοπτικής κοπής ερωτήσεις του για το "καθηγητηλίκι" του ενός, τον αλκοολισμό του άλλου, αν έχει κάνει αταξίες (!!!), αν έχουν καπνίσει μαύρο, αν είν;αι θρησκευόμενοι κι ό,τι άλλο επιτάσει η σόου μπιζ ως σημαντικό...

    Για τα θέματα που λέω στην πρώτη παράγραφο ούτε μία ερώτηση!
    Και -μεταξύ μας- καλύτερα για τους καλεσμένους. Δύο μόνο σοβαρές ερωτήσεις γίνανε και οι απαντήσεις τους θα προκάλεσαν κοψοχερικές διαθέσεις σε όσους αριστερούς τους ψήφισαν...

    Για τον Θοδωράκη που λες λέω που τόσο με την εκοπμπή του όσο και με την ιστοσελίδα του προωθεί έναν λάιτ προοδευτισμό στα επί μέρους. Κάτι που από μόνο του δεν είναι αρνητικό, αλλά γίνεται επικίνδυνο όταν εξαφανίζεται το όλον.
    Και έτσι οδηγεί σε τραγικές -νηπιακής αντίληψης- διαπιστώσεις σαν αυτές του Καμίνη που προκάλεσαν την αντίδραση ακόμα και του μικρού μαθητή της εξέδρας.
    _Μα είναι λύση αυτή να βάλουμε στρατό απέναντι σε αοπλους ανθρώπους; ρον ρώτησε και εκείνος απάντησε "ναι καταλαβαίνω τις ανθρωπιστικές σου ευαισθησίες"...

    Έλεος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α, και οι "προοδευτικοί" ουδεμία αντίδραση είχαν όταν το κοριτσάκι της εξέδρας μίλησε για "καθαρόαιμους και μη Έλληνες"...

    Όσο για τις εκπομπές του με Κούνεβα και Σιδηρόπουλο, Άσιμο, Γώγου... Μνημεία τάχα μου και δήθεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή