σκίτσο του Πάνου Ζαχαρη |
από τον
Ο αγελαδοσπουργιτό-
σαυρος, ένα προφητικά μεταλλαγμένο ον με κεφάλι αγελάδας, κορμί δεινόσαυρου και φτερά σπουργιτιού, ήταν ένα εμπνευσμένο σκιτσάκι, που υποκαθιστούσε προ δεκαετιών την υπογραφή ενός καλού παιδικού φίλου, του σημερινού δημοσιογράφου Αρίστου Γιαννόπουλου.
Ο αγελαδοτυραννόσαυρος είναι ένα λιγότερο χαριτωμένο και σαφώς μεταγενέστερο γενετικώς τροποποιημένο βιοπροιόν της εποχής μας. Φέρει κεφαλήν αγελάδος- κατά προτίμησιν λευκότριχης και μυστακοφόρου- και σημαδεύεται από το αντίστοιχο σπινθηροβόλο βλέμμα. Οι νευρωνικές συνάψεις του εγκεφάλου του θαυμαστού αυτού όντος είναι ευθύγραμμες, και αποκλείουν τη δυνατότητα οποιασδήποτε σύνθετης ή/και αντισυμβατικής σκέψης.
Το κορμί του αγελαδοτυραννόσαυρου είναι γεμάτο μαύρα συνθετικά λέπια, που προβάλλουν αβίαστα από τα ομοιόχρωμα αθλητικά κολάν με τα οποία εμφανίζεται στις μαραθώνιες αθλητικές του δραστηριότητες. Καταλήγει δε σε μια τρομερή ουρά, που όταν συσπάται σπέρνει τον τρόμο στον πληθυσμό και ιδιαίτερα στις εξ ορισμού παρασιτικές κατηγορίες του, όπως αυτές των μισθωτών, των συνταξιούχων, των ανέργων, των μητέρων και των νέων. Η συμπεριφορά του πρωκτοκινούμενου αυτού όπλου διαφοροποιείται αισθητά όταν το συμπαθές ον κουρνιάζει δίπλα στους αγαπημένους αφέντες του: την Αγγέλα, τον Όλι, τον Ντομινίκ, τον Ζαν Κλοντ Ένα και τον Ζαν Κλοντ Δύο. Τότε η τρομερή αυτή ουρά συμπεριφέρεται με την αβρότητα και τρυφερότητα που χαρακτηρίζουν τις ουρίτσες της ευγενούς ράτσας των σκυλιών κανίς.
Οι λέξεις που χρησιμοποιεί το ημινοήμον αυτό ζώον είναι ελάχιστες, για τον απλό λόγο ότι δεν γνωρίζει περισσότερες. Χαρακτηριστικό των ομιλιών του είναι οι διαρκείς εμφατικές παύσεις, συνοδευόμενες από ένα συρόμενο (εξόχως εμβληματικό και αποκαλυπτικό της ιδιότυπης εκφραστικής του ευφυίας), «Ααααααααααααα».
Δέσμιος των υποχρεώσεων τις οποίες επιβάλλει η υψηλή καταγωγή του και οι ιστορικές δευσμεύσεις του έναντι των αγαπημένων αφεντικών του αλλά και των αγελαδοκαρχαριόσαυρων χορηγών και αγελαδοευνουχόσαυρων συνεργατών του, ο αγελαδοτυρρανόσαυρος έχει βαθειά αίσθηση της μοναδικής ιστορικής του αποστολής. Η τελευταία συνίσταται στην κοινωνικογεννετική τροποποίηση του βιοψυχικά ξεπερασμένου είδους του Homo sapiens, και τη βίαιη μετάλλαξη των αντιπροσώπων του σε αγελαδοπληβειόσαυρους, αγελαδομπατιρόσαυρους, αγελαδολουζερόσαυρους και αγελαδοαποχαυνόσαυρους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου